Hey mede tweakertjes,
Ik heb een groot probleem, beter gezegt: Ik heb een probleem met Atlantis 1 "De Verloren Legende"
Ik heb dus de Nederlands Vertaalde versie. En ook een origineel exemplaar.
Ik heb ook de nieuwste patch erop. Maar nu komt het:
Op een gegeven moment als je een deur in wilt gaan naar de luchtschepen, vraagt hij om cd 2 erin te doen. Als je dit doet krijg je echter een error, ook maar voor dat je op ok kan klikken: Iets met exceeded memory.
1. Heeft er iemand een save game voor net na dat deel, misschien werkt het wel in het menu om te wisselen van cd.
2. Weet iemand hoe je dit probleem kan oplossen??? Dus dat ik wel gewoon alle cd's kan wisselen....
Ow jah:
Zonder de nieuwste patch krijg ik nvidia video weergave problemen, dus ik moet met de patch spelen.
En ook de compitabiliteits opties heb ik geprobeerd.
Ik heb wel de windows versie van Atlantis
Plz kom niet met onzinnige antwoorden en blijf on-topic.
Ik moet deze super klassieker gewoon nog een x uitspelen.
Ik heb een groot probleem, beter gezegt: Ik heb een probleem met Atlantis 1 "De Verloren Legende"
Ik heb dus de Nederlands Vertaalde versie. En ook een origineel exemplaar.
Ik heb ook de nieuwste patch erop. Maar nu komt het:
Op een gegeven moment als je een deur in wilt gaan naar de luchtschepen, vraagt hij om cd 2 erin te doen. Als je dit doet krijg je echter een error, ook maar voor dat je op ok kan klikken: Iets met exceeded memory.
1. Heeft er iemand een save game voor net na dat deel, misschien werkt het wel in het menu om te wisselen van cd.
2. Weet iemand hoe je dit probleem kan oplossen??? Dus dat ik wel gewoon alle cd's kan wisselen....
Ow jah:
Zonder de nieuwste patch krijg ik nvidia video weergave problemen, dus ik moet met de patch spelen.
En ook de compitabiliteits opties heb ik geprobeerd.
Ik heb wel de windows versie van Atlantis
Plz kom niet met onzinnige antwoorden en blijf on-topic.
Ik moet deze super klassieker gewoon nog een x uitspelen.