Als er geen Religie's zouden zijn, dan waren we allemaal gewoon mensen geweest
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 19 oktober 2000 14:14 schreef Chaos het volgende:
212.187.18.145[/quote]IDD.. thx chaos
Mocht je alleen toegang hebben tot poort 80 dan kan je proxy80.dsmarty.com gebruiken:
212.187.100.99
212.187.18.145[/quote]IDD.. thx chaos
Mocht je alleen toegang hebben tot poort 80 dan kan je proxy80.dsmarty.com gebruiken:
212.187.100.99
Helaas 
het mocht niet baten
de koe wil niet fetchen . . . gvd GRMBL
Maar ja. De cursus bakken lopen maar 400Kkeys/sec, dus . . .
Dat is niet zo'n ramp.
DJ
het mocht niet baten
de koe wil niet fetchen . . . gvd GRMBL
Maar ja. De cursus bakken lopen maar 400Kkeys/sec, dus . . .
Dat is niet zo'n ramp.
DJ
Heb je de juiste proxy instellingen ingevoerd? (ook op IP adres) Ik bedoel dus de internet proxy op jouw werk.
En probeer het eens met UUencoding! (aanzetten dus)
En probeer het eens met UUencoding! (aanzetten dus)
Helaas. ben gesnapt 
moet ff gewoon niets meer doen.
Dus . . . .
DJ
moet ff gewoon niets meer doen.
Dus . . . .
DJ
Dat is niet zo gek, omdat jij waarschijnlijk via een proxy op het internet zit.
Je moet gewoon eens voorzichtig aan een admin vragen wat voor een soort proxy ze gebruiken.
Vanuit de IE instellingen kan je dan wel zien op welke poort en welk IP adres deze zit, en je moet de client ff instellen daarop, mogelijk met jouw inlognaam en wachtwoord (wordt gecodeerd in ini opgeslagen hoor)
Je moet gewoon eens voorzichtig aan een admin vragen wat voor een soort proxy ze gebruiken.
Vanuit de IE instellingen kan je dan wel zien op welke poort en welk IP adres deze zit, en je moet de client ff instellen daarop, mogelijk met jouw inlognaam en wachtwoord (wordt gecodeerd in ini opgeslagen hoor)
dan heb je kans dat je juist wel keyserver.org adressen kan pingen... probeer eens ping energy.keyserver.org .. werkt waarschijnlijk wel, terwijl ping 212.187.29.126 niet zal werken. Dit was namelijk op het netwerk van Mo-Bees ook.
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Vanuit de IE instellingen kan je dan wel zien op welke poort en welk IP adres deze zit[/quote]Dat hoeft helemaal niet te kunnen. Misschien hebben ze wel een transparant proxy...
Verwijderd
[eNeRGy] heeft gelijk, wat ik nu doe om door de vuurmuur te komen is poort 21 gebruiken, die doet het meestal wel.
us21.v27.distributed.net of 206.86.248.103 werken met poort 21,
energy.keyserver.org trouwens ook!
(energy, ik flush/fetch niet meer op jouw proxy omdat ik wil kunnen bepalen wanneer mijn wu's naar d-net gaan vandaar!)
us21.v27.distributed.net of 206.86.248.103 werken met poort 21,
energy.keyserver.org trouwens ook!
(energy, ik flush/fetch niet meer op jouw proxy omdat ik wil kunnen bepalen wanneer mijn wu's naar d-net gaan vandaar!)
Hoho, ik zei niet dat iets "zo" is, maar dat het te proberen valt 
BTW: Proxy ondersteunt ook poort 21.
BTW: Proxy ondersteunt ook poort 21.
Pagina: 1