Toon posts:

Swordfish look

Pagina: 1
Acties:
  • 245 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Wie heeft de film niet gezien ... :P

ik heb zelf een Dell Inspiron 4000 laptop, nu zag ik in de film swordfish ook zo'n laptop als die van mij... maar met een ultra cewle kappen :9~ (zilver-kleur).

Weet iemand of die verwisselbare kappen voor de Inspiron ook ergens los te koop zijn ?? :?

Bij de firma Dell iig niet. en mijn zoekpogingen op het internet liepen ook op nix uit

Misschien heeft iemand anders andere nog toffere kappen gezien... zou wel cewl zijn als je ff een plaat je kon posten ben namelijk wel uitgekeken op mijn (saaie) zwarte Inspiron :|

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 19-08-2002 21:56 . Reden: typo's ]

• MR_VIPER
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 24-07 11:44

MR_VIPER

Ik ben niet te ondertitelen!

Welke kappen???? Ken de film niet dus geef eens meer info. Is het de laptop case zelf dan wordt het spuiten. Zijn het die lossen pads dan is het bestellen bij del en spuiten of met stof overtrekken.

*empty*

• TheRookie
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

TheRookie

Nu met R1200RT

van de dell site:
code:
1
2
3
4
5
6
Design Palm Rest+ Back Cover Kleuren Accenten 
Jade ( Green) (+29.00 EUR)
Wood (+29.00 EUR)
Red (+29.00 EUR)
Leather (black) (+29.00 EUR)
Blue (+29.00 EUR)

Weet alleen niet of de 4000 uberhaupt vervangbare polssteunen heeft.
Bel anders het algemene verkoopnummer, kunnen ze je 't vast vertellen :)

[edit]
in de us in elk geval te koop

[ Voor 0% gewijzigd door TheRookie op 19-08-2002 22:04 . Reden: wel voor de 4000 dus :) ]

Verwijderd

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: http://accessories.us.dell.com/sna/images/products/large/goldenyellow.jpg

voorbeeldje

ik weet niet of er nog andere aanbieders zijn die deze "color kits" zoals dell ze noemt

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 19-08-2002 22:03 . Reden: stukkie tekst toegevoegd ]

Verwijderd

is het niet een idee om die kappen te laten maken/spuiten ?
heb ooit eens een laptop op internet gezien waarvoor ze doorzichtige kappen hadden gemaakt, das alvast een heel cool idee ;)

• InterCC
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 14-06 13:42
Verwijderd schreef op 19 augustus 2002 @ 22:02:
[afbeelding] hier zijn ze in het geel, maar in film waren ze zilver
Dan bestel je ze toch gewoon in een andere kleur en spuit je ze zelf zilver... (wel heel goede verf gebruiken, want anders gaat het er te snel van af en heb je grijze handen :))

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 19 augustus 2002 @ 22:03:
is het niet een idee om die kappen te laten maken/spuiten ?
heb ooit eens een laptop op internet gezien waarvoor ze doorzichtige kappen hadden gemaakt, das alvast een heel cool idee ;)
URL ??
or something .. klint wel vet

Verwijderd

Verwijderd schreef op 19 augustus 2002 @ 22:17:

URL ??
or something .. klint wel vet
ben aan het zoeken, maar vrees dat het een japanse site was ... en dan kan je moeilijk google'n

---
niet veel suc6 met google vrees ik
transparent laptop
plexi laptop
laptop mod(ding)

weet niet echt iets meer ...

• The Dolf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
InterCC schreef op 19 augustus 2002 @ 22:03:
[...]

Dan bestel je ze toch gewoon in een andere kleur en spuit je ze zelf zilver... (wel heel goede verf gebruiken, want anders gaat het er te snel van af en heb je grijze handen :))
Daar heb je vernis voor :)

Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something

• Redje
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 20-05 20:45
Ter verduidelijking :)

Afbeeldingslocatie: http://members.ams.chello.nl/rclaasse/tweakers/swordfish_dell.jpg

Verwijderd

wauw die is zeker wel vet!

vooral met die gaten!

Verwijderd

Topicstarter
Redje was me net voor met plaatje :)

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 19-08-2002 22:30 . Reden: dubble ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op 19 augustus 2002 @ 22:27:
wauw die is zeker wel vet!

vooral met die gaten!
gaten = kuiltjes (denk ik...)

Verwijderd

Swordfish is volgens mij zwaar gesponsord door Dell, want later zie je in die bank namelijk "toevallig" een grote shot van een kast vol Dell 1U servers.........

Verwijderd

is me niet opgevallen toen ik de film keek. Zeer strakke laptop als die front te verkrijgen is ga ik er misschien ook een aanschaffen

• bitflusher
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 08:21

bitflusher

flushed die *** pc

Verwijderd schreef op 19 augustus 2002 @ 23:35:
Swordfish is volgens mij zwaar gesponsord door Dell, want later zie je in die bank namelijk "toevallig" een grote shot van een kast vol Dell 1U servers.........
als je goed kijkt bij dat mainframe zie je dat op de achterkant van die 7 tft schermpies ook ...... DELL staat :)

overigens vind ik de nieuwe 19" rack servers van dell best geil hoor. heb met een met dual xeon gewerkt tijdens vakantiewerk. prestaties net zo geil hoor het ding verving 3 oude oracle servers _/-\o_

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://adlog.com.com/adlog/i/r=2160&s=502437&t=2002.08.19.18.40.15&o=1:&h=zd&p=2&b=2&l=En_US&&site=2/http://i.i.com.com/cnwk.1d/Ads/2135/10/5458_notebook01_336x280.gif
die linkse

Verwijderd

Topicstarter
JA,

lijkt er inderdaad op, maar dat is "midnight grey" color kit.

komt in de buurt maar toch ... :)

Verwijderd

Wow nou geef mij maar die blonde dame :9~ links ipv een plastic kleppie.. :+
Die vrouw kan er wat van zeg!! Als je begrijpt wat ik bedoel ;)

Verwijderd

Geef mij die chick maar.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 20 augustus 2002 @ 14:20:
[...]

Wow nou geef mij maar die blonde dame :9~ links ipv een plastic kleppie.. :+
Die vrouw kan er wat van zeg!! Als je begrijpt wat ik bedoel ;)
:o inder :o daad :o ja :o

:+ :D

Verwijderd

Hmmm .... ik zou gaan spuiten en daarna een paar keer lakken met parket lak .. wordt wel zwaarder (je lap-top) maar dan geeft het niet meer af ... :)

Psss... Die chick is idd .. HOT.

• OMX2000
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 02-08 11:22

OMX2000

By any means necessary...

Halle Berry ROCKS...

Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast

• Bart-01
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 16-07 20:25
Grappig in de film hebben ze het logo op de laptop omgedraait, om het beter in beeld te krijgen.

Do as I say, don't do as I do.

• QBiT
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22-06 21:32
Bart-01 schreef op 20 augustus 2002 @ 17:16:
Grappig in de film hebben ze het logo op de laptop omgedraait, om het beter in beeld te krijgen.
gehe, ja je hebt gelijk ! LOL. kijk maar naar die reclame foto van dell, daar zitten ze andersom :)

Verwijderd

als jullie toch bezig zijn met zoeken:

ik wil graag de aston martin met raketlancering hebben enne dat horloge met een laserstraal en een telefoon waarmee je een auto kan besturen...

ik heb ze gezien in een james bond film, weet iemand waar ik die kan kopen...?!!

psssss sommige dingen in een film heten rekwisieten.........

• Burning_acid
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Burning_acid

Brandend_zuur :?

Verwijderd schreef op 20 augustus 2002 @ 18:57:

ik wil graag de aston martin met raketlancering hebben enne dat horloge met een laserstraal en een telefoon waarmee je een auto kan besturen...

ik heb ze gezien in een james bond film, weet iemand waar ik die kan kopen...?!!

nou nou beetje sacho?

een leven? kewl.... waar kan ik dat downloaden? | specs:http://specs.tweak.to/4608

• Stan
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 16-08-2024
Verwijderd schreef op 19 augustus 2002 @ 23:35:
Zien zien zien
Post even een screenshotje jongens :D

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 20 augustus 2002 @ 18:57:

FYI

ik heb vanmiddag ff met DELL gebeld...... er zijn wel kits voor dell te koop met een chroom/zilver kleur maar nie voor de inspiron 4000 laptop, wel voor de inspiron 8000.

psssss sommige rekwisieten in een film zijn ook te koop...........

Verwijderd

Laptop Hah! Waarom die laptop als je een multi screen display kunt hebben met 7 gelijktijdige internetaansluitingen ;p ;)

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 20-08-2002 20:38 . Reden: tiepvoutje |:( ]

• tozzke
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 24-07 23:09

tozzke

aka tozzert

Verwijderd schreef op 20 augustus 2002 @ 17:10:
Hmmm .... ik zou gaan spuiten en daarna een paar keer lakken met parket lak .. wordt wel zwaarder (je lap-top) maar dan geeft het niet meer af ... :)

Psss... Die chick is idd .. HOT.
ik dacht dus ECHT ff het verkeerde..... :/ (na de vorige paar reacties gelezen te hebben)
:o
Pagina: 1