Toon posts:

Verdwaald in het mobo bos

Pagina: 1
Acties:
  • 175 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik weet mijn god niet welke p4 mobo moet nemen aangezien er zo veel zijn en maar weinig revieuws erover.

Het liefst een asus bordje omdat ik er nu ook een heb, en die het na 2 jaar nog steeds doet.

Ik heb over deze 2 borden reeds info gevonden.

Asus P4B-E <pricewatch/22585>
Asus P4B-FX (LAN, sound en Firewire) <pricewatch/31034>

Ik hoef geen raid op mijn mobo te hebben, liefst wel onboard sound en andere gadgets.

En hij moet voor een p4 zijn, ik wil er in de toekomst counterstrike zero en gp 4 mee spelen en me dagelijkse huiswerk.

Dus welke mobo die nu op de markt is, heeft de meeste opties en komt het best uit de benchmark tests.

Verwijderd

ik heb een ABIT IT7 en ben er ZEER content van
is (gedeeltelijk) legacy free, heeft dus geen (nutteloze) seriele of parallele poort meer

dit maakt plaats voor een massa USB 2.0 poorten (10 dacht ik) en firewire poorten, en nog veel meer.

verder heeft het 2 raid controllers zitten (goed voor veel harde schijven dus), onboard 5.1 geluid en netwerkkaart en nog andere leukigheden. meer info op de abit.com.tw site.

• DAMAGE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 17-04 21:40

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

ik denk dat je op deze vraag toch het beste antwoord krijgt in de pricewatch meneer :) want hier is het allemaal flame flame flame soms... dus echt ff pricewatchen :P

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

Verwijderd

Topicstarter
Dat is het probleem juist.

Er staan een mobo`tje of 15 ofzo enkel al van asus. en ik weet mijn god niet welke voor p4 is en welke ik nodig heb.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 19 augustus 2002 @ 21:22:
Dat is het probleem juist.

Er staan een mobo`tje of 15 ofzo enkel al van asus. en ik weet mijn god niet welke voor p4 is en welke ik nodig heb.
Dan moet je naar de specificaties kijken die er bij zijn op de site, zodoende kom je er wel uit, een beetje moeite doen kan ook wel :Z

• boer Krelis
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

boer Krelis

Artificial Ignorance

kies eerst es een chipset! doe 533 FSB mooi SiSje met PC*groot-getal* ondersteuning.

Quoten is geweldig... - boer Krelis

Verwijderd

Topicstarter
K ik denk dat ik dan maar voor die abit it7 gaat, die lijkt mij wel goed

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21:07

DarkSide

theres no place like ::1

Verwijderd schreef op 19 augustus 2002 @ 21:29:
K ik denk dat ik dan maar voor die abit it7 gaat, die lijkt mij wel goed
Ik wil niet lullig doen. Maar er is hier 1 iemand die dit mobo opnoemt en jij gaat het meteen kopen. Begrijp me niet verkeerd, Abit is geen slecht merk of zo. Heb er zelf ook een paar. Maar je wou eerst asus. Lijkt me toch beter dat je wat sites afgaat en googled met moederbordtype en review als zoekopdracht en een paar sites afgaat om te kijken wat bij jouw past. etc.
klein adviesje that's all

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20:18
Reviews te over hoor, doe eens voor de gein google gebruiken, levert redelijk wat hits op :)

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.