Ik zoek een progje die het beeld van een DivX (realtime) split zodat het op 2 monitoren weergegeven kan worden. Is hier iets voor?
'
[*zucht* wat een HK-reactie]
Tja, dan had ik deze topic wel in Hardware Algemeen geplaatst! Ik zoek een progje...
eehm gewoon ultramon installeren, en daarmee kun je voor zover ik weet bijna elk progje over 2 monitoren uitspreiden...
alhoewel...
als ik een film naar mn 2e monitor versleep, dan zie ik daar alleen maar zwart beeld. Dus misschien gaat dat toch niet helemaal op
edit:
werkt dus niet, alleen op mn primary monitor krijg ik dan (wel) half beeld.
sorry, zou het dan ook niet weten
alhoewel...
als ik een film naar mn 2e monitor versleep, dan zie ik daar alleen maar zwart beeld. Dus misschien gaat dat toch niet helemaal op
edit:
My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens
Verwijderd
Dat komt volgens mij door de overlay. Probeer een player te gebruiken waar je overlay uit kan zetten, dat moet volgens mij wel werken
Thx, maar jammer genoeg werkt dit met films ook niet bij mijLuNaTiC schreef op 19 augustus 2002 @ 21:11:
eehm gewoon ultramon installeren, en daarmee kun je voor zover ik weet bijna elk progje over 2 monitoren uitspreiden...
alhoewel...
edit:
Denk dat directdraw, die het afspeeltAK47 schreef op 19 augustus 2002 @ 21:15:
[...]
Thx, maar jammer genoeg werkt dit met films ook niet bij mijHet is net zo'n verhaal als met het maken van een screenshot van een film
bij screenshots moet je 2 players openen met allebei een film erin, dan kan je van de 2e die je geopend hebt een screenshot maken omdat daarbij overlay uitstaan, misschien kun ja dan dus ook op 2 schermen tonen?
Hmm, als ik een film over 2 monitoren verspreid, dan speelt hij gewoon op allebei de schermen het goede af.
Systeem: w2k
prim: pci 1mb
sec: gf1 32 mb
oww, gewoon met mediaplayer van windows, of gDivx...
Systeem: w2k
prim: pci 1mb
sec: gf1 32 mb
oww, gewoon met mediaplayer van windows, of gDivx...
HX45/300w/Epox 8KHA+/XP1800@1620/768mb@2x143mhz Apacer/17"@Asus V6600 GF1/17"@ S3trio64V/SB1024 Live player/Kingston 110TX/20gig@7200rpm Maxtor/40gig@5400rpm Maxtor/27gig@5400 WD/JustCool CPUcooler/2x120mm en 3x80mm casefans/Plextor 40x/DVDR4x
Pagina: 1