Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calitomnication
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20-03 08:21

Calitomnication

Dream Of Calitomnication

Topicstarter
Mijn Nokia 3310 heeft last van rare trekjes.
Wanneer ik ga SMS'en of zo, dan is er geen vuiltje aan de lucht. Maar wanneer ik gebelt wordt dan sprint de volledig volle batterij terug van 4 streepjes naar uit. Met andere woorden, de connectie wordt verbroken en de telefoon valt uit. Wanneer ik heb weer aanzet heb ik nog 2 of 1 streepje over.
Wanneer ik de telefoon aanzet en gewoon laat liggen loopt de batterij op misterieuze wijze weer helemaal vol tot de 4 streepjes. Wordt ik weer gebeld en ik neem niet eens op, loopt de batterij spontaan leeg en valt ie weer uit. En dat terwijl ik niet eens heb opgenomen.
Is dit een software- of hardwarematig probleem en zijn er misschien meerdere tweakers die hier last van hebben.
Soms heb ik echt de neiging om het kreng een eenmalig vliegreis aan te bieden..

BTW, Het beestje is 1,5 jaar oud, is een Pre-Paid geval van de KPN.

en kom niet aanzetten met van:"met mijn Sony huppeldpup heb ik hier geen nog nooit last van gehad." of "Nokia 3310 sux bigtime." want hier heb ik niet aan. hoewel ik me bij dat laatste wel een beetje kan vinden...

Garmin Forerunner 245 | hardlopen ftw! | Voeg me toe op Gamin Connect of Strava
tips voor New York

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dommel
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23:09

Dommel

Professioneel Software Sloper

Batterij van je telefoon is dan waarschijnlijk, (zeker), aan vervanging toe :)

Lego Taj Mahal te koop --> https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2109838

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calitomnication
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20-03 08:21

Calitomnication

Dream Of Calitomnication

Topicstarter
ChristuS schreef op 19 augustus 2002 @ 21:07:
Batterij van je telefoon is dan waarschijnlijk, (zeker), aan vervanging toe :)
Kun je beter een nieuw toestel aanschaffen..

Garmin Forerunner 245 | hardlopen ftw! | Voeg me toe op Gamin Connect of Strava
tips voor New York

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dommel
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23:09

Dommel

Professioneel Software Sloper

Ach ik heb een paar maanden terug een Li-ion batterij gehaald voor mijn 3310 voor nog geen €30,-- :) En ik heb zo het vermoeden dat ik het er wel mee uit kan houden totdat mijn telefoon op is i.p.v. dat ik weer een nieuwe batterij aan moet schaffen

Lego Taj Mahal te koop --> https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2109838

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 7546

kijk eens op www.salesplaza.nl daar worden accu's verkocht en is ook een forum waar je mischien meer deskundige hulp kan krijgen. Ik zelf heb de 3330 dus bijna hetzelfde en mijn accu doet het na 9 maanden nog super!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 7546

Zoals de: Accu Nokia 3310/3330/3410/3510/5510 1100mAh Li-on kost € 17,- en dat is volgens mij ook incl verzendkosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• budi
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 00:05
Ik heb bij Stuntprijzen een accu gekocht voor 18 euro 50. Ik heb ze nog niet binnen, vrijdag besteld. Op zich niet duur, het is dan ook geen originele Nokia accu, maar volgens mij doen ze het net zo goed als de originele (zo niet beter ivm meer mAh).

disclaimer: ik heb verder niets te maken met stuntprijzen.net

MY Systemconfiguration: 10fingers@5chars/s; 2legs@5km/h; 1mouth@14k4; 2ears@18Khz; 2eyes@-6&-7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Het hoeft niet aan je accu te liggen. Het is wel het eerste waar je aan denkt na anderhalf jaar. Er kan ook iets met het toestel aan de hand zijn, een kortsluiting bijvoorbeeld.
Zoek iemand met een goedwerkende 3310, dat moet geen probleem zijn, en verwissel de batterijen even. Test of jouw batterij zich in het andere toestel hetzelfde gedraagt. Als dat zo is, dan ligt het aan je batterij. Maar als jouw toestel met een andere batterij ook vreemd doet, ligt het dus aan het toestel.

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mark_V
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 06-06-2022
Is 99.999999% zeker de accu. Ik heb al 6 toestellen met deze fout kunnen repareren met nieuwe accu. Zie ook mijn topic: Gare accu's in BEN prepay 3310's.... WIE??? Productiefout?

En koop een nieuwe bij www.salesplaza.nl, zijn echt het goedkoopste van nederland (17 euro incl verzenden)
Pagina: 1