idee voor 3,5" bay

Pagina: 1
Acties:
  • 43 views sinds 30-01-2008

• M@rijn
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 03-08 17:04
Hallo zijn er hier mensen die een idee hebben voor het modden van een "dekseltje" (3,5" bay) het liefste iets met cooling ofzo.

Verwijderd

zou er iemand zijn hiero??ik ben benieuwd :) 8)7

Verwijderd

Verwijderd schreef op 19 augustus 2002 @ 21:00:
zou er iemand zijn hiero??ik ben benieuwd :) 8)7
In mijn 5,25" heb ik 3 fans gebouwd, dat werkt perfect. Maar op het moment is die buiten gebruik moet namelijk nog een bay-bus bouwen (heb net spullen binnengekregen van Conrad dus ik kan deze week bezig).

Verwijderd

DTC_marijn schreef op 19 augustus 2002 @ 20:58:
Hallo zijn er hier mensen die een idee hebben voor het modden van een "dekseltje" (3,5" bay) het liefste iets met cooling ofzo.
ehm iets met cooling.... een fan er op :P

misschien is dit wel een id.
maak een plexyglas beheuzing met daarin een fan en natuurlijk wat blauwe ledjes

• Koekoeksclocker
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 26-07 21:54
bouw er een projectortje in die de casetemp projecteert op de tegenoverliggende muur, een beetje zoals die klokjes die het uur op het plafond projecteren.

Verwijderd

maak er een usb hubje van

Verwijderd

Hoe doe je dat eigenlijk?

Verwijderd

Ik heb de leds uit me switch gesloopt en deze erin gezet met een IDE connector ertussen ... Staat wel stoer :-)
Je kan alleen mogelijk niet al je poorten kwijt in de bay zelf, ik heb ze in me zijpaneel gezet, scheelde weer solderen en kabels uit de voorkant is lelijk.

• fleppuhstein
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 21-10-2025
Hmmm, ik heb maar 1 3,5 inch slot, en daarin zit mn floppy. Tjaa dat heb je dus met een server kast.

Maar je kan bv je usb erin bouwen, als je een extra usb aansluiting hebt op je mobo. Of prop er een lcdtje in dat moet passen. Maak anders met led displays een klok. ofzo

• JER00N
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Nou, misschien een baybus :?

Je hebt ook van die kant en klare dingen met 2 kleine fans, die je erin kan zetten zodat je hd's worden gekoeld.

• Burning_acid
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Burning_acid

Brandend_zuur :?

ik zou dr een biertap in bouwen :P moet passen :)

een leven? kewl.... waar kan ik dat downloaden? | specs:http://specs.tweak.to/4608

Verwijderd

floppybakje als je er 2 hebt.

1 voor de floppydiskjes
1 voor het apparaat

Of je mod een oude floppydisk erin en maakt er een floppyschieter van.

• Twynn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-07 21:23
Een beetje creativiteit kan geen kwaad.. Lees gewoon eens wat topics door, en je krijgt vanzelf wel een goed idee :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.