Hallo zijn er hier mensen die een idee hebben voor het modden van een "dekseltje" (3,5" bay) het liefste iets met cooling ofzo.
Verwijderd
In mijn 5,25" heb ik 3 fans gebouwd, dat werkt perfect. Maar op het moment is die buiten gebruik moet namelijk nog een bay-bus bouwen (heb net spullen binnengekregen van Conrad dus ik kan deze week bezig).
Verwijderd
ehm iets met cooling.... een fan er opDTC_marijn schreef op 19 augustus 2002 @ 20:58:
Hallo zijn er hier mensen die een idee hebben voor het modden van een "dekseltje" (3,5" bay) het liefste iets met cooling ofzo.
misschien is dit wel een id.
maak een plexyglas beheuzing met daarin een fan en natuurlijk wat blauwe ledjes
bouw er een projectortje in die de casetemp projecteert op de tegenoverliggende muur, een beetje zoals die klokjes die het uur op het plafond projecteren.
Verwijderd
Hoe doe je dat eigenlijk?Verwijderd schreef op 19 augustus 2002 @ 21:07:
maak er een usb hubje van
Verwijderd
Ik heb de leds uit me switch gesloopt en deze erin gezet met een IDE connector ertussen ... Staat wel stoer :-)
Je kan alleen mogelijk niet al je poorten kwijt in de bay zelf, ik heb ze in me zijpaneel gezet, scheelde weer solderen en kabels uit de voorkant is lelijk.
Je kan alleen mogelijk niet al je poorten kwijt in de bay zelf, ik heb ze in me zijpaneel gezet, scheelde weer solderen en kabels uit de voorkant is lelijk.
Hmmm, ik heb maar 1 3,5 inch slot, en daarin zit mn floppy. Tjaa dat heb je dus met een server kast.
Maar je kan bv je usb erin bouwen, als je een extra usb aansluiting hebt op je mobo. Of prop er een lcdtje in dat moet passen. Maak anders met led displays een klok. ofzo
Maar je kan bv je usb erin bouwen, als je een extra usb aansluiting hebt op je mobo. Of prop er een lcdtje in dat moet passen. Maak anders met led displays een klok. ofzo
Nou, misschien een baybus 
Je hebt ook van die kant en klare dingen met 2 kleine fans, die je erin kan zetten zodat je hd's worden gekoeld.
Je hebt ook van die kant en klare dingen met 2 kleine fans, die je erin kan zetten zodat je hd's worden gekoeld.
ik zou dr een biertap in bouwen
moet passen
een leven? kewl.... waar kan ik dat downloaden? | specs:http://specs.tweak.to/4608
Verwijderd
floppybakje als je er 2 hebt.
1 voor de floppydiskjes
1 voor het apparaat
Of je mod een oude floppydisk erin en maakt er een floppyschieter van.
1 voor de floppydiskjes
1 voor het apparaat
Of je mod een oude floppydisk erin en maakt er een floppyschieter van.
Een beetje creativiteit kan geen kwaad.. Lees gewoon eens wat topics door, en je krijgt vanzelf wel een goed idee
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()