Ik heb sinds kort een OneTel.Net i-net account. Maar dit account lijkt wel op het Freeaccess van vroeger; te kleine bandbreedte waardoor ik 's avond wel tot 10x moet proberen in te bellen voordat ik erop zit. Hebben andere mensen hier ook last van?
Rond 7 heb ik er ook wel eens problemen mee, maar meestal internet ik met onetelnet overdag, en 's avonds met wanadoo
Verwijderd
bemerk inderdaad dat je met onetelnet savonds wat meer inbelpogingen nodig heb. Dit is trouwens een probleem wat bij mij de laatste dagen pas optreedt.
Verwijderd
wat is de dekking daar?? ik krijg namelijk straks flatrate isdn (als ik het met mijn werkgever eens wordt
) en dat is 1 op 10 dekking inbel
Verwijderd
ach, heb ik ook last van. Maar echt last?? alleen na 20.00....verder ok hoor endie paar keer extra inbellen pfff
ik heb vroeger ook via onetelnet geinternet, maar ik kon echt niet klagen over de service. misschien dat ik in totaal 2x niet kon inbellen per jaar. de snelheid was wel toppie.
Verwijderd
Het verbinden via ISDN naar OneTel gaat s avonds idd lastiger...soms tot 10 keer, gelukkig gaat het met ISDN wel lekker snel, overdag gaat het perfect..toch wel vreemd aangezien overdag het OneTelnet het meest voordeligst is....maar ja, er zullen wel meer en andere diensten bijzitten.
Maar ach, nog een paar maanden en dan lekker ADSL........
Maar ach, nog een paar maanden en dan lekker ADSL........
Geen van beidenPolarBear schreef op 19 augustus 2002 @ 20:56:
Niet te weinig bandbreedte maar te weinig inbel capiciteit.
Is toch wat anders.
Het is een geval van de sprinkhanenplaag... de meeste andere ISPs die een "flatfee" achtig product aanbieden zijn failliet gegaan door dit sprinkhanenplaag effect.
Men is in de afgelopen 2 jaar ofzo van Superweb verhuisd naar Nogwatonline (naam ff kwijt) door naar Wanadoo, door naar Friaco, en nu door naar OneTel..... OneTel krijgt nu dus met de gigantische overload aan gebruikers te maken, en zal binnen nu en 6 maanden wat meer beperkingen gaan opleggen, en uiteindelijk zal ook OneTel het loodje leggen.
En dan is het wachten totdat een nieuwe ISP het aandurft.... en zodra die in tweakers.net genoemd wordt zal de kudde sprinkhanen weer toeslaan
*alles* is immers beter dan telefoonkosten......
"I reject your reality and substitute my own!"
Proud to be an American.
Hier woon ik
Verwijderd
maarten, absoluut onzin. Onetel heeft vanaf het begin een limiet gehad. De providers die dit niet hadden gingen failliet........ ook zonnet, wanadoo enz bieden pakketten aa nincl tikken, alleen beperkt
Ik denk dat Maarten gedeeltelijk gelijk heeft. Er is inderdaad een groep gebruikers die redelijk veel internet waarvoor geen vaste verbinding is die zich iedere keer weer op een nieuwe provider "storten" . Heb zelf ook de voorgeschiedenis met Superweb, Quickonline, Wanadoo, Friaco en ONetel door moeten maken alles om maar van telefoonrekeningen van rond de 300 euro af te komen. Wel is het zo dat deze groep steeds kleiner wordt nu KPN de ADSL uitrol weer eens tot leven heeft gewekt, en heeft Onetel volgens mij de boel redelijk dichtgespijkerd als je het vergelijkt met de Friaco's en Superwebs....
"Better ask questions before you shoot"
Verwijderd
Ik heb er zelf af en toe last van. Dan moet ik 2/3 x inbellen maar verder werkt et toppie vind ik
ik heb het ook af en toe, maar is niet erg, na 5 keer inbellen ben je altijd binne, en dat herinbelle doet ie toch automatisch...de rest werkt ook voor mij zeer fijn...
Little Less Conversation, Little More Action Please!!!
Pagina: 1