9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023
Ja das de melding idd ... maar het virtuele geheugen staat op 1GB min/max ... dus das in orde alleen hij 'allocate' 0mb ... dus wat zou daar de oorzaak van kunnen zijn ... op al mijn schijven is minimaal 5gb vrij dus dat zou het probleem niet mogen zijn.
bleek achteraf door een installshield van een oud programma (waves gold bundle om precies te zijn) te komen dat een registry item achterliet waardoor alles de soep in draaide. na deleten van die reg item was ik overal vanaf.
zo te horen heb je geen last van deze problemen op je pagefile na maar vond het toch nodig om dit ff te melden
[ Voor 0% gewijzigd door Mike Jarod op 19-08-2002 20:54 . Reden: typo ]
Met FAT32 heb je niks te maken met rechtenblackd schreef op 19 augustus 2002 @ 20:46:
Maar, staan je rechten goed, dat staat in dat artikel beschreven
Maar dat kan ik niet dromen
Maargoed, staat die pagefile.sys misschien readonly ofzo?
nopemikejarod schreef op 19 augustus 2002 @ 21:24:
kijk eens bij systeem, staan daar nu opeens uitroeptekens oid?
kan geen pagefile.sys vindenjordan2k schreef op 19 augustus 2002 @ 22:57:
probeer eens die paging file te verwijderen en een nieuwe aan te maken op een andere drive. als dat werkt kan je hem vast ook weer terug zeten op die andere drive.
yep yep ... ik begrijp er echt niksmeervan draai nu opde probleem machine om het zo te noemenmem86blackd schreef op 20 augustus 2002 @ 00:31:
Je hebt wel alle systeem bestanden laten weergeven enzo?
Ik boot met dat memtest86 spul ... prima en ik zie alleen maar dingen van AX:0100 BX: 0300 ect...ect.. constant over me scherm vliegen en die 'menu' opties werkten ook niet
Na het opstarten begint Windows te zaniken dat ik geen pagefile heb. Dus dan maak ik die aan in de System Properties. Windows vraagt of ik wil herstarten dus doe ik dat. Computer start opnieuw op: geen pagefile!
Ik heb geen oplossing kunnen vinden. Gelukkig heb ik 1GB intern dus ik doe het maar zonder. Maar ik hou me aanbevolen als iemand de oplossing vindt!
[ Voor 0% gewijzigd door Mailyourmom op 22-08-2002 16:05 . Reden: meer tekst toegevoegd ]
Dan een vaste grote opgeven (min mb's = max mb's)
Ik hoop dat dit werkt
Alles geprobeerd, niets hielp...
Toen maar op de volgende manier 'opgelost' ('t is meer een 'work-around' eigenlijk):
Met behulp van Partition Magic heb ik een gedeelte (1024 MB) van de NTFS-partitie waar Windows XP op geïnstalleerd staat, omgezet naar een extra FAT32-partitie. En daar laat ik Windows dan de paging file op zetten, met een vaste grootte, en op de originele partitie wordt dan niet meer geprobeerd een paging file aan te maken.
Alles werkt nu weer OK.
jaja, het is toch wat...
Check je Bootsector maar eens.
can you read my mind?
nope... geen virus in bootsectorcruncher schreef op 28 december 2003 @ 22:54:
Het klinkt allemaal haast als een virus.
Check je Bootsector maar eens.
gecontroleerd met NAV2004
jaja, het is toch wat...
Het rare is dat norton speeddisk wel weer een paging file aan geeft.
Hier sinds kort hetzelfde probleem. Geen idee wat het 'getriggerd' heeft...
Pagefile met vaste grootte staat ingesteld op C: (NTFS). Krijg deze meldingen. Heb het KB artikel van MS al lang gevonden en doorlopen. Alle rechten staan goed (zowel in normale- als safe-modus aangepast).
De melding komt bij het inloggen (bij "loading your personal settings...") en als je naar de Advanced tab gaat van je System Performance opties (in system-properties).
Het komt overigens OOK voor dat de melding NIET komt bij het inloggen, maar dat het systeem dan gewoon 'hangt'. Na een ram op de ctrl-alt-del gaat ie dan ineens wel verder....
Zoals gemeld werkt de 'oplossing' van de MS KB niet... Ik wor gek.....
You are the all-dancing, all-singing crap of the world - Jack
HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\ControlSet003\Control\Session Manager\Memory Management
Bijv bij PagingFiles
Wat voor info heb je daar staan?