Ik ben van plan een digitale camera te kopen.
Ik zat eerst te denken aan een canon powershot s40 maar door de slecht leverbaarheid en hoge prijs (700-750 euro) zie ik hier toch maar vanaf.
Nu ben ik de volgende camera tegengekomen een Konica Digital Revio KD-400Z.

Specs:
4.13 Megapixel CCD
Metal Body with Stainless Steel Sliding Lens Cover
3X Hexanon Zoom Lens
Equivalent to 39-117mm on 35mm film camera
Sound is same as Hexar RF
GET KONNECTED
16MB MMC Card Included
SD Memory Card Slot
Memory Stick Slot
USB Connectivity
Capture: Still, Movie, Sound
Recording Modes: Single, Macro, Self-Timer, Landscape, 2x Digital Zoom, Sepia, Movie, Voice Memo, Resize
Rechargeable Lithium Ion Battery Pack
New BLUE LED Indicators
Hij ziet er wel leuk uit, is goedkoop (550-600 euro) en ook de specs zijn redelijk goed.
Mijn vraag: Is er iemand hier met zo'n camera en zo ja wat vind je ervan??? (maybe paar foto's plaatsen die met de camera gemaakt zijn).
Ik zat eerst te denken aan een canon powershot s40 maar door de slecht leverbaarheid en hoge prijs (700-750 euro) zie ik hier toch maar vanaf.
Nu ben ik de volgende camera tegengekomen een Konica Digital Revio KD-400Z.

Specs:
4.13 Megapixel CCD
Metal Body with Stainless Steel Sliding Lens Cover
3X Hexanon Zoom Lens
Equivalent to 39-117mm on 35mm film camera
Sound is same as Hexar RF
GET KONNECTED
16MB MMC Card Included
SD Memory Card Slot
Memory Stick Slot
USB Connectivity
Capture: Still, Movie, Sound
Recording Modes: Single, Macro, Self-Timer, Landscape, 2x Digital Zoom, Sepia, Movie, Voice Memo, Resize
Rechargeable Lithium Ion Battery Pack
New BLUE LED Indicators
Hij ziet er wel leuk uit, is goedkoop (550-600 euro) en ook de specs zijn redelijk goed.
Mijn vraag: Is er iemand hier met zo'n camera en zo ja wat vind je ervan??? (maybe paar foto's plaatsen die met de camera gemaakt zijn).
[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 19-08-2002 20:31 . Reden: foto toegevoegd ]