Tv out , allebei de schermen hetzelfde beeld

Pagina: 1
Acties:
  • 35 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• We Are Borg
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 21:49

We Are Borg

Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
Topicstarter
Na wat search werk heb ik Ultramon en Tvtool gedownload. Ik heb ook de tv out faq doorgelezen en heb alles aan de praat gekregen :) . Ik kan alleen 1 ding niet vinden in de tv out faq en bij deze tools, namelijk het volgende:

Ik weet dat je windows naar je tv scherm kan sturen, maar ik wil dat mijn hele beeld gecopierd wordt naar mijn tv. Startbalk, muis, actieve schermen, alles gewoon. Dus een compleet copie. Ik zag via de search dat iemand ook al dit wilde weten en had ook niet een echt antwoord gekregen. Nu krijg ik gewoon een leeg scherm met alleen mijn achtergrond en kan ik er schermen "naar toe sturen". Mijn excuses als ik ergens over heb gelezen in de tv-out faq :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
http://www.sparkle.com.tw/faq/other/faq_twinview.htm

Misschien kom je er hiermee.. volgens mij werkt het op alle nVidia kaarten ongeveer hetzelfde :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• We Are Borg

We Are Borg

Topicstarter
OMG :X Dat ik daar overheen heb gekeken, thanks voor de hulp

* We Are Borg schaamt zich diep en rent naar de SM om zichzelf "aan te geven" :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik weet niet of dat wel met een Geforce 4 kan ? Bij mijn weten gaat twinview clone alleen met een Geforce2 MX. Maar als het je lukt, komt het er bij in de FAQ. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• We Are Borg

We Are Borg

Topicstarter
Verwijderd schreef op 19 augustus 2002 @ 20:44:
Ik weet niet of dat wel met een Geforce 4 kan ? Bij mijn weten gaat twinview clone alleen met een Geforce2 MX. Maar als het je lukt, komt het er bij in de FAQ. :)
Dan bij deze :) Ik zit nu terwijl ik dit typ naar mijn tv te kijken en het komt er allemaal netjes te staan. Hele desktop in gecloned. Manier staat gewoon in die faq die Pollewob gaf :) Zie sig voor systeem, asus geforce 4 ti 4400 :) FF snel die faq editten...Ik hou jullie bezig :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mooi zo. :) En hoe zit het met extended desktop ? Kun je ook je desktop uitbreiden ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• We Are Borg

We Are Borg

Topicstarter
Ja, kan ook. Ik krijg dan mijn achtergrond op mijn tv te zien en als ik met mijn muis naar rechts ga en eigelijk "voorbij" de rechtergrens ga van mijn monitor, komt mijn muis op de tv te recht :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• We Are Borg

We Are Borg

Topicstarter
Uit de link:

Afbeeldingslocatie: http://www.sparkle.com.tw/images/faq_twinview/3.gif

En ik:

Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0702/tvout.JPG

Heb optie meer :)

EDIT

Heb nog een optie erbij :(

Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0702/error1234.JPG

Als ik op instellingen druk krijg ik dit na een reboot....Wilde cs'en en zag dat er iets mis was

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

in die error staat toch wat je moet doen dan :D
of ben ik geK? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• We Are Borg

We Are Borg

Topicstarter
Verwijderd schreef op 19 augustus 2002 @ 21:04:
in die error staat toch wat je moet doen dan :D
of ben ik geK? :P
Ja, maar dat even terzijde :P Draai det. 29.42 (heb andere ook gedraaid) en nu werkt het niet meer terwijl het net wel werkte voor de reboot ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cougar
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 18-09 10:16
edit:

zodra ik het bureaublad wil laten doorlopen krijg ik op de 2e monitor precies hetzelfde beeld als op de 1e. Het bureaublad wordt wel uitgebreid maar 2x dezelfde achtergrond.

Kan ik dat ook (eerste plaatje) heb een radeon 8500 ook 2 beeldschermen. kan wel 2 verschillende bureaubladen krijgen met verschillende achtergrond (als ik dat wil) maar niet een bureaublad door laten lopen... explain please :)
heb het niet kunnen vinden in ultramon en ook niet bij de normale instellingen
We Are Borg schreef op 19 augustus 2002 @ 20:53:
Uit de link:

[afbeelding]

En ik:

[afbeelding]

Heb optie meer :)

EDIT

Heb nog een optie erbij :(

[afbeelding]

Als ik op instellingen druk krijg ik dit na een reboot....Wilde cs'en en zag dat er iets mis was

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• We Are Borg

We Are Borg

Topicstarter
amdrulezzz schreef op 19 augustus 2002 @ 22:05:
edit:

zodra ik het bureaublad wil laten doorlopen krijg ik op de 2e monitor precies hetzelfde beeld als op de 1e (loopt dus niet door)

Kan ik dat ook (eerste plaatje) heb een radeon 8500 ook 2 beeldschermen. kan wel 2 verschillende bureaubladen krijgen met verschillende achtergrond (als ik dat wil) maar niet een bureaublad door laten lopen... explain please :)
heb het niet kunnen vinden in ultramon en ook niet bij de normale instellingen

[...]
We hebben het hier over een Geforce 4 he, geen ati kaartje ;)

Even voor Sinterklaas en Courage, clone en desktop verlengen werkt perfect zonder errors (als je maar niet de refreshrate fix februikt zoals in de faq staat!!) Ik zal kijken of dat op te lossen valt en dan mail ik dat wel als jullie willen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok, bedankt, dat zetten we er ook even bij. Verder lijkt het me wel duidelijk, voordat iedereen allerlei vragen gaan stellen die in De grote tv-out FAQ beantwoord worden ;)

Radeon support GEEN twinview helaas
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.