sneltoesten safeway ramplank werkt

Pagina: 1
Acties:

• _ferry_
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

_ferry_

Moderator Tweaking

Nipple Tweaker

Topicstarter
vanmiddag een safeway toetsenbord ekocht, ze zeiden bij a-tembo dat je effe de xp drivers moest downloaden, heb ik dus gedaan, daarna werd hij niet herkend als nieuw bord maar gewoon als 101/102 natural keyboard, dus ik zelf de drivers gekozen stat dus nu onder zijn eigen naam.
maar nog steeds is het niet mogelijk om de sneltoetsen te veranderen, je kan via een icoontje een schermpje tevoorschijn toveren met daarop je toetsenbord afgebeeld, als ja dan over de toetsen gaat zo je dan de koppeling kunnen instellen, nu doen sommige het wel, maar aleen de verkeerde functie, bijv. volume harder doet afbeelding kopieren. enz. enz

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 15:56
en je vraag is?

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

• Solomon
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12-08 08:20
jah, dit heb ik ook met mij safeway toetsenbord, en idd kun je de sneltoetsen niet veranderen, ook niet onder win98 trouwens.
Is geen bug fzo, maar behoort gewoon niet tot een van de mogelijkheden :/

V&A aangeboden: LSI 9207-8i (IBM M5110) geflashed naar IT MODE

• _ferry_
  • Niet online

_ferry_

Moderator Tweaking

Nipple Tweaker

Topicstarter
Venkeroz schreef op 19 augustus 2002 @ 20:26:
jah, dit heb ik ook met mij safeway toetsenbord, en idd kun je de sneltoetsen niet veranderen, ook niet onder win98 trouwens.
Is geen bug fzo, maar behoort gewoon niet tot een van de mogelijkheden :/
dan ga ik em mooi weer effe terug brengen, t*ring-ding, en hij kraakt ook als de nete :r })

• Skaah
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Ik heb een safeway tb, prima ding. Met 'uit' knop!

• _ferry_
  • Niet online

_ferry_

Moderator Tweaking

Nipple Tweaker

Topicstarter
heb toch nog maar even safeway gemaild, hebben wel goede support, kreeg een mailtj warin ze vroegen voor t serieummer, dus hoop morgen antwoord te hebben
Pagina: 1