Toon posts:

Liteon 40x12x48W kapot????

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Op een warme zomerdag was ik wat cdtjes aan het branden. Na de 5 cd wou mijn brander ineens zijn recorder buffer bij Nero niet meer vullen en dan komt houdt alles gewoon op maar Nero geeft geen fout aan maar ik kan hem ook niet meer cancellen. Ik heb geprobeerd met Windows XP brandt functie te branden maar die doet het ook niet.

Is mijn brander kapot?

En hoe kan ik Liteon bereiken in Nederland en krijg ik daar gewoon garantie, op de brander staat manufacture date : April2002. Dus dat moet goed zitten.

Bedankt

• MadMurdock
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
tja... heeeeel misschien kan je een firmware update doen, maar als die zo plots kapot is zou ik toch ff teruggaan naar de leverancier.

• DAMAGE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 08-03 01:03

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

inderdaad firmware, 2e kan je ff je ide kabel na kijken, en 3e ff nieuwe nero er op pleuren.. :)

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

Verwijderd

Je krijgt geen support naar mijn weten van LiteOn zelf, gewoon teruggaan naar de dealer

• GambitRS
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-06-2013

GambitRS

w00t

Of Nero is gewoon brak, gebruik een ander programma zou ik zeggen (Nero verpest bij mij cd's als ik niet op 8x brandt terwijl clonecd netjes 12x zonder pijntje doet, zelfde cd's/brander)

MechWarrior || Monsters Game

Verwijderd

Of Nero is gewoon brak, gebruik een ander programma zou ik zeggen (Nero verpest bij mij cd's als ik niet op 8x brandt terwijl clonecd netjes 12x zonder pijntje doet, zelfde cd's/brander)
Ik heb geprobeerd met Windows XP brandt functie te branden maar die doet het ook niet.
En omdat Nero "brak" is doet XP het ook niet meer?
Een programma is niet zomaar ineens defect, hardware wel. Ik zou even terug naar de winkel gaan...
Ik gebruik Nero al tijden en nooit een vuiltje aan de lucht.

Verwijderd

en hij brand helemaal nergens meer op? cd-r, cd-rw, etc...
en ook zo'n test sessie doet ie niet?

anders gewoon naar de winkel teruggaan en het probleem uitleggen! dan proberen zij hem wel ff en weet je zeker waar het probleem ligt
Pagina: 1