Ik ben bezig met een generiek systeem waarbij gewerkt wordt met gegenereerde php pagina's. Hierbij geef ik een hoeveelheid data aan een systeem, wordt een include in elkaar gefabriekt die vervolgens in een andere instantie van die app kan worden ingevoegd. Hierbij wil ik complexe datastructuren graag opslaan, en ik dacht: "misschien kan dat wel gewoon serialized".
Nu is dus mijn vraag: Hoe uitwisselbaar is serialized data tussen verschillende php4 versies? Zijn er wijzigingen geweest in de manier waarop datastructuren geserializeerd worden?
NB. Iets waar ik al tegen aan ben gelopen: PHP snapt niets van references en gaat er bij het seriliazen heel vreemd mee om. Niet relevant voor deze vraag, maar altijd handig om te weten.
Nu is dus mijn vraag: Hoe uitwisselbaar is serialized data tussen verschillende php4 versies? Zijn er wijzigingen geweest in de manier waarop datastructuren geserializeerd worden?
NB. Iets waar ik al tegen aan ben gelopen: PHP snapt niets van references en gaat er bij het seriliazen heel vreemd mee om. Niet relevant voor deze vraag, maar altijd handig om te weten.
Localhost, sweet localhost