"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson
Een Opteron lijkt erop, maar de heatspreader daarvan bedekt de pcb helemaal
edit: check ook dat vierkantje met pixels, die kom je alleen op Intel tegen
Niet dus
[ Voor 0% gewijzigd door Mad_Demon op 19-08-2002 21:06 . Reden: typo ]
Dat zag ik ook jaMad_Demon schreef op 19 augustus 2002 @ 20:00:
P4
*knip
Nogal dom geval dus
Dit is dus een P4Termi schreef op 19 augustus 2002 @ 20:04:
Het is geen athlon dus zal wel een uit de hammer familie zijnMaar 1800+ , is het geen fotosoep
Is ie ver overklokbaar : AGOIA core
zal wel neit
.
Bij elke nieuwe AMD CPU beginnen ze weer opneiuw met de core steppings
AGOIA zegt in dit geval dus al helemaal niets over de OC'baar heid
edit:
dat het waarschijnlijk om een fake geval gaat:
Assuming that the above picture was not a Photoshop work of art of course
Weet ik veel , ik zie 5 letters staan dus denk ik maar weer bij me zelf dat ie zo super uber overklok baar isSH007 schreef op 19 augustus 2002 @ 20:08:
[...]
Dit is dus een P4
Bij elke nieuwe AMD CPU beginnen ze weer opneiuw met de core steppings
AGOIA zegt in dit geval dus al helemaal niets over de OC'baar heid
Als ik dat verhaal zo lees, zou het een Athlon Palomino zijn , met een zo'n spreider
Verwijderd
ahjah?Mad_Demon schreef op 19 augustus 2002 @ 20:00:
hier een fotootje van m'n ex-cpu

Maar deze lijkt me eerder een gewone XP1800 met een heatspreader erop

[ Voor 0% gewijzigd door SH007 op 19-08-2002 20:20 . Reden: beter plaatje aan het zoeken ]
Verwijderd
heb nu geen foto soep proggie bij de hand kan dus niet proberen er zelf ook een te maken.
2x MT v3 | EMS v149 VNS v119 BMS v113 | Home Battery Control for Home Assistant & Node-RED | M5Stack RS485 | AstraMeter as virtual CT002
Volgens mij is dat gewoon de barcode... En kom je zeker niet alleen bij Intel tegen...Mad_Demon schreef op 19 augustus 2002 @ 20:00:
P4
Een Opteron lijkt erop, maar de heatspreader daarvan bedekt de pcb helemaal
Hier hebben we een review van de Radeon 9700.
Een AMD cpu aan 2.485 GHz. Vanwaar halen ze dit weer?We have tested the card on a Pentium 4 2.53GHz system and also an AMD 2.485GHz system. The AMD numbers were done on a yet-to-be-announced CPU based on the Thoroughbred core
Ook hier zie je het :

Als je een goed T-bred exemplaar hebt is die wel te OC'en naar 2,5 ghzHacku schreef op 19 augustus 2002 @ 20:39:
http://www.hardocp.com/article.html?art=MzQw
[...]
Een AMD cpu aan 2.485 GHz. Vanwaar halen ze dit weer?
Ook hier zie je het :
[afbeelding]
[afbeelding]
Dat zal dan wel een 2400+ overclocked zijn lijkt me, draaiend op 2485MHz.Hacku schreef op 19 augustus 2002 @ 20:39:
http://www.hardocp.com/article.html?art=MzQw
[...]
Een AMD cpu aan 2.485 GHz. Vanwaar halen ze dit weer?
Ook hier zie je het :
[afbeelding]
[afbeelding]
Verder lijkt het me gewoon een soep hoor. Op het eerste plaatje zie je ook amper kleur bij het AMD logotje rechts van de letters, bij het 2e plaatje overduidelijk.
12xIQ7+ ZO (125) + 3xIQ7+ NW (310) +3xIQ7+ ZW (214) PVOutput
Dan zou ie een bruine / groene core moeten hebben en geen kapjeVerwijderd schreef op 19 augustus 2002 @ 21:14:
Volgens deze is het een AMD Athlon XP 1800+ Palomino
Barcode? Volgens mij heet dat een data-matrix en word net zoals een barcode gebruikt idd, maar een data-matrix kan zelfs zo klein zijn dat je het niet ziet. Dit gaat ook gebeuren bij de indentificatie van diamanten en andere dure objecten. DMV laser, sub-miniatuur wel te verstaan, met het blote oog niet zichtbaar. Het wordt dus idd niet alleen op intel-procs gebruikt.BioWEB schreef op 19 augustus 2002 @ 20:38:
[...]
Volgens mij is dat gewoon de barcode... En kom je zeker niet alleen bij Intel tegen...
EDIT//
ik heb het plaatje uitvergroot en het lijkt me niet helemaal echt, je kan zien dat de lettertjes bij de stepping als het ware erop zijn geplakt en later geblurred voor het kleurverloop.
[ Voor 0% gewijzigd door Sebazztiaan op 19-08-2002 23:07 . Reden: add ]
Volgens mij wil je een zo glad mogelijk oppervlak hebben en verf past daar zeker niet in
Verwijderd
Kijk hier eens. Als het goed is, is het een AthlonXP met heatspreader.
die van hen is mooi....
zoveel scheelt dat toch niet? hoe dik zu die spreader zijn? 1mm? Dan kan je nog steeds de huidige koelers erop zetten lijkt me.Femme schreef op 20 augustus 2002 @ 03:50:
Lijkt me duidelijk fake. AMD kan zomaar even een heatspreader op de Athlon cores zetten omdat de processor dan hoger wordt waardoor veel koelers niet meer gemonteerd kunnen worden (of je moet heel veel druk op de clip zetten).
Maar goed waar lullen we over: het is toch fake
Ja, ik wist niet precies hoe zo'n ding heet maar het principe is hetzelfde, toch ?Sebazztiaan schreef op 19 augustus 2002 @ 23:03:
[...]
Barcode? Volgens mij heet dat een data-matrix en word net zoals een barcode gebruikt idd, maar een data-matrix kan zelfs zo klein zijn dat je het niet ziet. Dit gaat ook gebeuren bij de indentificatie van diamanten en andere dure objecten. DMV laser, sub-miniatuur wel te verstaan, met het blote oog niet zichtbaar. Het wordt dus idd niet alleen op intel-procs gebruikt.
EDIT//
ik heb het plaatje uitvergroot en het lijkt me niet helemaal echt, je kan zien dat de lettertjes bij de stepping als het ware erop zijn geplakt en later geblurred voor het kleurverloop.