ik heb een nieuwe hd van 80 gig, deze heeft me 40 gig vervangen. Nu wilde ik alles overzetten met ghost, zelfde partities alleen allemaal wat groter. dit is ook goed gelukt alleen ik kon toen niet booten van de nieuwe hd. Ik heb toen eerst een schone winxp install er op gezet en toen weer die image van me oude c partitie er overheen. Nu kan ik booten van me nieuwe hd. Alle drive letters heb ik ook goed gekregen.
maar nu heb ik het volgende probleem, namelijk zodra ik me oude hd (sec. slave) er af trek en ik start op, herkent me bios me nieuwe hd (prim. master) niet, "not detected" staat er. zodra ik me oude hd er aan hang, waar nog alles op staat, ziet ie wel alles en kan ik normaal booten van me nieuwe hd.
Ik wil gewoon dat me oude hd als extra hd er aan hangt en dat het systeem niet afhankelijk is van me oude hd.
iemand die raad weet met dit probleem
alvast bedankt
maar nu heb ik het volgende probleem, namelijk zodra ik me oude hd (sec. slave) er af trek en ik start op, herkent me bios me nieuwe hd (prim. master) niet, "not detected" staat er. zodra ik me oude hd er aan hang, waar nog alles op staat, ziet ie wel alles en kan ik normaal booten van me nieuwe hd.
Ik wil gewoon dat me oude hd als extra hd er aan hangt en dat het systeem niet afhankelijk is van me oude hd.
iemand die raad weet met dit probleem
alvast bedankt