And Bob's your uncle ...
Verwijderd
Euhm, wel zo handig om je config te posten. Zoals te lezen valt kan hij de fysieke locatie van het bestand niet vinden. Zorg dus dat het aanwezig is en dat de instellingen van Horde en Imp juist zijn.
Met bovenstaande post kan niemand iets en eigenlijk zou deze gewoon op slot moeten gaan.
Met bovenstaande post kan niemand iets en eigenlijk zou deze gewoon op slot moeten gaan.
Mja, ik weet niet wat je precies doet, maar mijn ervaring is - in tegenstelling tot 99% van de andere gevallen - dat je beter de tarballs kan pakken en de boel met de hand configgen dan dat je de debian pakketten neemt. Die zijn nogal... apart imo. Overigens zit die file gewoon in het horde framework package van Debian. *idee* probeer je nu soms IMP zonder Horde te installeren? IMP is een onderdeel van het Horde project en heeft (dus) ook Horde nodig
Het zal wel niet, maar het zou maar wel.
Excuus 
Nee Debian pakt netjes Horde mee als ik IMP wil apt-getten. Het bestand zou op /etc/horde moeten staan, maar daar staat alleen een dir scripts. Ik heb php-imap en php-mysql ook geinstalleerd. De fout:
Eerst probeerde ik hem in apache-ssl te knutselen, maar op www.horde.org las ik dat dat niet zomaar gaat. Nu probeer ik hem dus in apache te krijgen, maar het lijkt wel (ondanks dat ik apache-ssl er af gemoved heb) dat hij in apache-ssl blijft proberen.
Ik kan dus nog niets opzetten. Hij blijft hangen in de setup.
Nee Debian pakt netjes Horde mee als ik IMP wil apt-getten. Het bestand zou op /etc/horde moeten staan, maar daar staat alleen een dir scripts. Ik heb php-imap en php-mysql ook geinstalleerd. De fout:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
| Setting up horde (1.2.6-4) ... cp: cannot stat `/etc/horde/horde_phplib.inc': No such file or directory dpkg: error processing horde (--configure): subprocess post-installation script returned error exit status 1 Errors were encountered while processing: horde E: Sub-process /usr/bin/dpkg returned an error code (1) |
Eerst probeerde ik hem in apache-ssl te knutselen, maar op www.horde.org las ik dat dat niet zomaar gaat. Nu probeer ik hem dus in apache te krijgen, maar het lijkt wel (ondanks dat ik apache-ssl er af gemoved heb) dat hij in apache-ssl blijft proberen.
Ik kan dus nog niets opzetten. Hij blijft hangen in de setup.
And Bob's your uncle ...
Verwijderd
SSL support gaat wel icm. mod_ssl en de gewone Apache package.
Verder: niet die Debian crap gebruiken. Horde 1.2.6-4. Laat me niet lachen, 2.0 is al uit. Gewoon zelf Horde 2.1 en IMP 3.1 installeren en de manual lezen. Lukt wel
Verder: niet die Debian crap gebruiken. Horde 1.2.6-4. Laat me niet lachen, 2.0 is al uit. Gewoon zelf Horde 2.1 en IMP 3.1 installeren en de manual lezen. Lukt wel