4x beeld onder Civilizations 3

Pagina: 1
Acties:

• Brabrabra
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16:06

Brabrabra

Chaoss ahv

Topicstarter
Ik probeer op mijn AMD Athlon 800 met een Viper V550 Civilizations 3 te draaien. Als ik hem opstart zie ik eerst mijn buroblad 4x. Dan krijg ik -gewoon- het introfilmpje te zien en daarna krijg ik het menu ook weer 4 keer. (linksboven, linksonder, rechtsboven en rechtsonder 8)7).
Ik heb het spel op een pc van iemand anders geprobeerd en daar deedie et wel goed, dus het ligt niet aan de cd.

Kan iemand me helpen?

Supergrover heeft een vogeltje gered. Dat vogeltje zat heel hoog in een boom en durfde niet naar beneden te klimmen!

Verwijderd

laatse patch al geinstalleerd voor zowel het spel als voor je vid. kaart ?

• Brabrabra

Brabrabra

Chaoss ahv

Topicstarter
Verwijderd schreef op 19 augustus 2002 @ 19:15:
laatse patch al geinstalleerd voor zowel het spel als voor je vid. kaart ?
Videokaart heb ik voor zover ik weet de laatste driver voor. Als ik de patch voor Civ3 installeer dan wil het spel niet meer draaien, want ik gebruik de exe met een no cd crack, omdat het een kopie is.

Supergrover heeft een vogeltje gered. Dat vogeltje zat heel hoog in een boom en durfde niet naar beneden te klimmen!

Verwijderd

Welk OS? Ik had gehoord dat het niet helemaal denderend werkte met XP, weet ik niet zeker aangezien ik alleen 98 draai :)

Verwijderd

tsja, dan moet je hem maar legaal kopen :P

anders overnieuw branden?

• Brabrabra

Brabrabra

Chaoss ahv

Topicstarter
Verwijderd schreef op 19 augustus 2002 @ 19:27:
Welk OS? Ik had gehoord dat het niet helemaal denderend werkte met XP, weet ik niet zeker aangezien ik alleen 98 draai :)
Tis XP ja... Mja, als niemand wat weet blijf ik wel doorspelen op mn ouders hun pc :)

Pagina: 1