Toon posts:

omhoog in abbo --> geen korting

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beetje stom

ik heb een ben regelmatig abbonement afgesloten (75 minuten)
maar ik zit er over te denken om m'n vaste lijn af te laten sluiten en alleen mobiel
te gaan bellen, echter ik heb gebeld met ben of ik ook een ben vaak abbo kan krijgen, dat kan maar dan krijg je geen korting terwijl als ik dus gelijk een ben vaak had afgesloten m'n telefoon gratis was geweest en nu kostte hij me 200 euro. Wat arelaxed, heeft iemand nog tips wat ik moet doen?

ander abbonement erbij nemen? of zijn er telecom bedrijven die je toch in abbo omhoog laten gaan en je die korting geven?

• Martinus
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 05-08 23:46
Heb via een site, ook al een ben 150 min gratis gezien,
neem je daar toch een van. En dan bv met dual sim in de telefoon indien mogelijk.

no comment

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Aan een extra abonnement heb je niet veel, tenzij je het geen probleem vindt om een ander nummer te krijgen. Een dual sim accu of adapter helpt niet, je bent altijd maar op één nummer bereikbaar. En als je met je nieuwe abonnement belt, wordt ook het bijbehorende telefoonnummer meegestuurd.
Korting bij ophogen van abonnement is niet mogelijk. Toestelbonus is éénmalig, niet met terugwerkende kracht.
Als je ineens veel gaat bellen is het toch wel aan te raden om je abonnement op te hogen vanwege de lagere beltarieven.
Het voordeel van een hoger abonnement krijg je na je contractstermijn als je je abonnement wilt verlengen, dan gaan ze kijken wat je het afgelopen jaar zoal hebt verbeld. Is dat veel, dan kun je veel korting krijgen op een nieuw toestel.

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

• Mark_V
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 06-06-2022
Ik zou er zelf een (bijna) GRATIS Ben Vaak of O2 abonnement BIJ nemen, een heeeele goedkope telefoon erbij kopen (bijv. Nokia 3210 of zo'n motorola koelkast, ong 20 euro) en dan gewoon 2 telefoons hebben, 1 mobiele, en 1 "vaste" mobiele (die koelkast). Het beste kan je dan bij de vaste mobiele de nummermelding uitzetten, zodat mensen je niet opeens op je vaste telefoon gaan bellen, alleen op je mobiele.

• LordLynx
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14:21
Hoelang heb je nu je abo? Als dat vrij lang is (9 maanden ofzo bij 1 jaar contract) kan je hem gewoon uitzitten en hem daarna via een cashdeal verlengen en gelijk ophogen...

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb hem nu net 1 maand (2 jarig contract)

• Mark_V
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 06-06-2022
Misschien nog even een tip: voor je sociale contacten is het echt FUNEST om je vaste lijn af te sluiten. Mensen hebben echt geen zin om een vet duur 06-nummer te gaan bellen om even bij te babbelen, je zit dan continu op de teller te kijken (uurtje 06bellen kost 10 euro ofzo).

En bedenk: een kpn-abo is maar 18 euro in de maand. Als je dus meer dan ong. 2 uur per maand belt, is een vaste telefoon al goedkoper.

Ik zou het iig nooit doen, behalve als je echt noooit zu hause bent.

Verwijderd

Topicstarter
Ja misschien heb je wel gelijk, ik deel de telefoonlijn ook nog met m'n huisgenoot dus kost het me eignelijk maar 9 euro per maand het prijsverschil tussen vaak en regelmatig is 7.5 dus eigenlijk schiet ik er niet zoveel mee op.
Pagina: 1