Toon posts:

vcd en pioneer dvd speler

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Mensen ik heb een vcd gekregen van een maat van me. als ik hem in mijn dvd speler doe krijg ik een flikkerend beeld! als ik de .dat afspeel op mijn comp. is die goed. Weet iemand misschien wat dit is? Zou dit met de regiocode te maken kunnen hebben? zo ja is er dan een mogelijkheid deze via mijn computer om te zetten naar NL?

BVD

Verwijderd

Volgens mij heeft (S)VCD geen last van regiocodes, ik denk dat de bitrate van de VCD te hoog is. En dan wordt niet door alle spelers gewaardeerd

• SiHiDa
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 01-03-2023
Is je DVD Speler wel compatibel met VCD? Probeer anders eens een andere VCD'tje.

• Majapro
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 02-03 06:43

Majapro

Deventer

laat die maat van je de volgende keer de VCD's op 1 speed branden

"Heilzaam is slechts, wanneer in de spiegel der mensenziel zich de hele gemeenschap vormt; en in de gemeenschap leeft: de kracht van de ziel van de enkeling"

• Stephan Oudmaijer
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16-08-2023
welk type dvd-speler heb je? ik heb ook een pioneer maar nergens last van... als die vcd NIET standaard vcd is dan krijg je inderdaad vaag beeld...

Verwijderd

Topicstarter
CK schreef op 19 augustus 2002 @ 19:36:
welk type dvd-speler heb je? ik heb ook een pioneer maar nergens last van... als die vcd NIET standaard vcd is dan krijg je inderdaad vaag beeld...
jah pioneer 530

Verwijderd

Topicstarter
promaja schreef op 19 augustus 2002 @ 19:35:
laat die maat van je de volgende keer de VCD's op 1 speed branden
zou dat het zijn?

trek ik toch die iso op schijf en brand hem als nog op 1x speed....????????

• wenmaar
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

wenmaar

6xSF-170 op hosola 1ktl O-NO

Kijk of het video bestand de juiste indeling voor vcd heeft (aantal lijnen bitrate en frames/sec).
Als het flikkeren uit gekleurde balken bestaat maar je wel het filmbeeld kunt zien ligt het vaak aan een verkeerd aantal beeldlijnen.

12 X 285W JA-solar op Solar-edge 3000HD ZW

Pagina: 1