Compaq 10/100 wol

Pagina: 1
Acties:
  • 39 views sinds 30-01-2008

• Triple-D
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09-08-2023
Hallo, ten eerste sorry dat ik zon vraag post; ik had het zelf ook wel kunnen uitzoeken, maar daar heb ik nu de tijd even niet voor, nogmaals sorry.

Het probleem is even dat ik geen windows cd bij de hand heb, en bij mijn vandaag gekochte netwerkkaart geen driver diskette heb gekregen.

Ik heb me een hele tijd lens gezocht om een driver voor de kaart, maar het zou maar niet lukken.

Nu moet ik over een half uurtje weg, en dan MOET het hier klaar zijn. Ik zit nu namelijk 200 km van mijn huis mijn oom te helpen.

Heeft iemand misschien die drivers of kan je ze toevallig vinden?

De drivers op compaq.nl /com werken niet. hele grote bestanden waar geen enkele inf ofzo in zit.

PLs Help!

Verwijderd

Hmm, ok.

Je hebt een nieuwe kaart gekocht, en dan koop je een compaq kaart? Dat zal te maken hebben met de hardware waar het in moet..

Als je de correcte driver niet kan vinden, kijk dan op compaq naar hardware configs waar die in kan zitten. Bv een bepaald workstation waar die optie kan zijn.

Er staan op de compaq website ook vaak management tools, en PXE bootrom upgrades; maw het kan onduidelijk zijn, maar meestal staat'ie er echt wel tussen.

Last but not least, meestal zit er een Intel chipset op. if all else fails, probeer dan de reference driver te gebruiken van support.intel.com.

Scheelt misschien een paar procent snelheid, maar hij doet et wel.

• Predator
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20:42

Predator

Suffers from split brain

Volgens mij is die best wel op compaq te vinden en je geeft ook wel heel weinig info over die kaart.

Compaq 10/100 WOL zegt NIETS.
Als je al wil dat andere mensen gaan zoeken in jouw plaats moet je ze dan ook wel nog wa info geven :P

Everybody lies | BFD rocks ! | PC-specs

Dit topic is gesloten.