Toon posts:

DVD wil niet draaien via tv-out

Pagina: 1
Acties:
  • 90 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Werd niet veel wijzer van de search, dus vandaar deze topic.
Het probleem is dat als ik een dvd-tje wil draaien op de tv via mijn tv-out dat hij dan niet wilt draaien. Hij geeft dan een foutmelding, iets met auteurs rechten ofzo. Op zich kan ik dat wel begrijpen, maar is er iemand die hier iets op gevonden heeft???

Ik gebruik Powerdvd 4.0 en heb een LG- dvd 8160.
Misschien is dat wel handig om te weten :) :)

• Xtuv
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22:10

• bombadil
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

bombadil

Iarwain Benadar

tv-out gaat eerst naar je video?

Ik zie dat je nieuw bent op GoT. Waarschijnlijk zal wel het een en ander te vinden zijn heirover in de FAQ van V&B(FAQ Videoplanken & Beeldkanonnen (8/08/02) en De grote tv-out FAQ) , AV(Audio, Video & HiFi forum - FAQ) of SA (Software Algemeen - FAQ). Wellicht ook via de search (http://gathering.tweakers.net/forum/find) zelf ff zoeken dus.

Edit:
en als je zoekt dan vind je dus topics zoals dat van Xtuv.

"De ouwe Tom Bombadil is een vrolijk kwastje,Zijn laarzen zijn geel en knalblauw is zijn jasje, Want Tom, die de meester is, heeft geen ooit gevangen, Zijn liedjes zijn sterker en zijn benen zijn langer". (LotR)

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb deze al gelezen en heb toen Tvtool geprobeerd. Maar dat werkte niet. Want ook al deed ik macrovision uit, hij bleef die foutmelding geven.

Verwijderd

Topicstarter
bombadil schreef op 19 augustus 2002 @ 19:33:
tv-out gaat eerst naar je video?

Ik zie dat je nieuw bent op GoT. Waarschijnlijk zal wel het een en ander te vinden zijn heirover in de FAQ van V&B(FAQ Videoplanken & Beeldkanonnen (8/08/02) en De grote tv-out FAQ) , AV(Audio, Video & HiFi forum - FAQ) of SA (Software Algemeen - FAQ). Wellicht ook via de search (http://gathering.tweakers.net/forum/find) zelf ff zoeken dus.

Edit:
en als je zoekt dan vind je dus topics zoals dat van Xtuv.
Nee, tv-out gaat gelijk van de gf-kaart naar de tv

Verwijderd

Topicstarter
Hier kan een slotje op, er reageert toch niemand...........

• ramsho
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23-06 08:34
Je moet even een nieuwe versie van power dvd downloaden, dan is dit probleem verholpen.
Ik had dit ook namenlijk

(Mijn iRacing Profiel)

Verwijderd

Er gaat ook een slotje op, want de oplossing staat meerdere keren in de search.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.