Toon posts:

emailen van password

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik heb momenteel een tweetal clienten waarvan ik er dus nu 1 van wil gaan gebruiken, nu is het dat ik mijn oude client kan overzetten naar mijn nieuwe,
maar dit kan alleen als je een password hebt, die je krijgt toegemeeld via distributed.net.

nu krijg ik deze email dus niet binnen, mijn email is niets mis mee voor het geval ik daarop reacties krijg.
nu is het zelfs zo erg dat als ik mijn nieuwe cleint wil aanmelde bij DPC ik dus weer mijn wachtwoord moet opvragen maar deze weer niet in mijn mail box krijg.
en ik wacht lnag genoeg, zelfs al 2 dagen op een meeltje, en na de eerste dag heb ik zelfs meerdele malen een aanvraag gedaan voor het toemailen van mij password.

heefd iemand hetzelfde probleem gehad, en zoja wie van diegene is het gelukt op de op te lossen.

lijkt me zonde op mijn gedane blokjes niet bij DPC te kunnen plaatsen!

• Jeldert
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

Jeldert

Rozijntjes

Je weet zeker dat je bij distributed.net het goede e-mail adres gebruikt? Dus ik bedoel dat in je .ini het goede adres staat?

Je kan altijd proberen om nu gewoon nog een keer aan te vragen.

Juist

Verwijderd

Topicstarter
zoals ik al vermelde is het mijn email in orde, mijn account word goed weergegeven op de pagina van distributed.net.

alles is goed ingesteld, ik krijg alleen niet mijn password toegemeeld!!

• MarcyDarcy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 17-05 11:28
in je email staat een fout, het moet niet jorenadema@hotmail.com0-nospam maar jorenadema@hotmail.com-nospam zijn

ff -nospam toegevoegd

en indien het wel goed is, dan komt het password er nu wel aan want ik heb ook ff op retrive password voor je geklikt. :)
(heb het gelijk ook nog ff voor je yahoo adres gedaan)

Als laatste optie kan het zijn dat ze bij d.net wat traag zijn en het meeltje over een paar uur komt

Verwijderd

Topicstarter
dit helpt allemala niets,

iemand nog andere iedeeen

• _DPC_Scorpion
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 06-01 10:43

_DPC_Scorpion

A.F.C.A

ermz waar zet je in een email adres na de .com -nospam?

dan gaat hij dus een mailtje sturen naar het hotmail.com-nospam domein met daarin de gebruiker jorenadema ipv het domein hormail.com

of heb ik iets gemist

Een Ajacied ben je niet voor even, een Ajacied ben je heel je leven!

• MarcyDarcy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 17-05 11:28
je hebt inderdaad wat gemist :)
dat -nospam heb ik er zelf bijgezet om het wat te "beschermen" tegen ongewenste emails (lopen regelmatig topics over dat mensen op hun GoT emailadres spam krijgen) Snappoe?

Als laatste idee zou ie iemand van d.net kunnen emailen met uitleg dat het bij je niet lukt. Wel vreemd dat je ze nog niet krijgt op je emailaderssen

• Mobster
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 07-06-2016

Mobster

Los Alcoholicos

Houd er rekening mee dat ze zwaar aan het kloten zijn met de stats daaro. Wellicht dat alle overige tasks even op een laag pitje komen te staan.
Naar mijn weten is dit emailen van het wachtwoord nog nooit fout gegaan. Hooguit duurde het heel lang. Ik denk dat je binnenkort je wachtwoord gewoon 13x in je mailbox hebt liggen :9

Toch maar eens een andere sig bedenken :P

Pagina: 1