Welk mobo is het stabielste voor een tb900 of 950? Asus, Abit, MSI? Ik vind stabiliteit het belangrijkste en had gehoord dat MSI van deze het stabielste is en dat de andere iets sneller zijn. Ik wil van 900/950 ie geval wel 1000mhz halen (klinkt zo mooi 1ghz). Dit moet denk ik wel te halen zijn met een msi toch? met (dan) 256mb cas2 150mhz geheugen en een spire, alpha, orb cooler + extra kastcooler.
Ik heb een Tbird 950 op een KT7R op 1030(10x103) met Pc100 mem, loopt superstabiel met goedkope cooler, w8 tot de betere leverbaar zijn en dan moet 1150 ofzo wel lukke
Ledje >
Je hebt alleen de fsb verhoogt en niet met potloden aan de slag geweest? Dat zou mooi zijn want, ik hb nogal veel pech en ik weet bijna zeker dat wanneer ik met potloden aan de slag zou gaan mijn proc zeker blijvende schade over houd.
Op welk mobo moet ik wachten?
Je hebt alleen de fsb verhoogt en niet met potloden aan de slag geweest? Dat zou mooi zijn want, ik hb nogal veel pech en ik weet bijna zeker dat wanneer ik met potloden aan de slag zou gaan mijn proc zeker blijvende schade over houd.
Op welk mobo moet ik wachten?
Verwijderd
er komt binnen niet afzienbare tijd een een MSI moederbord waarmee je de multiplier (mits je proc ungelockt is
) in je bios kunt verhogen (msi k7tpro2).
Daar kun je wachten, maar de msi k7tpro bevalt mij prima, stabiel op fsb van 109mhz...)
Daar kun je wachten, maar de msi k7tpro bevalt mij prima, stabiel op fsb van 109mhz...)
Ik heb het gelezen op anadtech van die msi-k7tpro. Ik dacht dat trouwens (zal wel dom zijn) het mobo op 133mhz liep.
Weet iemand trouwens de fsb en core van een tb900 is dit gewoon 9*100? En 950? Gewoon intresse.
Weet iemand trouwens de fsb en core van een tb900 is dit gewoon 9*100? En 950? Gewoon intresse.
Uhm funk, mijn Tbird is unlocked
dus nix potloodjes... probeerde 11x100 maar toen starte win98 niet meer, heb echt een alhpatje nodig.
"unlockte" AMDŽs zijn toch niet meer te koop tegenwoordig ?!
MSI K7T266 Pro2 RU, XP 2400+@2600+ 52Gr stressed. Aopen HQ08 gemod met div Panaflo fans, Case 43 Gr. Sapphire Radeon 9500 Pro 330@310 Catlist 3.4, Compaq 8020 TFT 18,1" DVI, 768Mb Crucial@CAS 2-2T-5T-2T-4way, 2*Maxtor D740X-6L Raid
Mijn Asus A7V is zo instabiel al;s de pest
sinds er een nieuwe geluidskaart in zit (SB 128 PCI) Maar daarvoor was hij met een SB 64 stabiel
sinds er een nieuwe geluidskaart in zit (SB 128 PCI) Maar daarvoor was hij met een SB 64 stabiel
Voor mij ook, maadag komt m'n nieuwe comp met een Asus moederbord, deze zijn over het algemeem stabielr dan De Abit borden. Deze laaste hebben weer een voorsprong als het gaat om overklokken.
Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)
Verwijderd
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 19 oktober 2000 15:46 schreef tineau het volgende:
er komt binnen niet afzienbare tijd een een MSI moederbord waarmee je de multiplier (mits je proc ungelockt is
) in je bios kunt verhogen (msi k7tpro2).
Daar kun je wachten, maar de msi k7tpro bevalt mij prima, stabiel op fsb van 109mhz...)[/quote]hoelang kan dat nog gaan duren
Daar kun je wachten, maar de msi k7tpro bevalt mij prima, stabiel op fsb van 109mhz...)[/quote]hoelang kan dat nog gaan duren
Verwijderd
Hmm. Stabiel.
Ik denk dat je ook rekening moet houden met de onderdelen die je erin stopt.
Bepaalde geluid en videokaarten geven namelijk problemen met bepaalde moederborden.
Verder kan instabiliteit ook veroorzaakt worden door klote drivers en bios en weet ik veel wat.
Ikzelf heb een kt7 en duron en dat is superstabiel. Maar vrienden van me hebben asus en dat loopt ook goed. Gewoon search doen op deze forum en kijken welke combinaties van mobo's en kaarten problemen geven
suc6 ermee
Ik denk dat je ook rekening moet houden met de onderdelen die je erin stopt.
Bepaalde geluid en videokaarten geven namelijk problemen met bepaalde moederborden.
Verder kan instabiliteit ook veroorzaakt worden door klote drivers en bios en weet ik veel wat.
Ikzelf heb een kt7 en duron en dat is superstabiel. Maar vrienden van me hebben asus en dat loopt ook goed. Gewoon search doen op deze forum en kijken welke combinaties van mobo's en kaarten problemen geven
suc6 ermee
Pagina: 1