ik heb dus een at voeding een at mobo (logisch he
). Maar nu heeft die AT voeding 2 connectoren die ik moet aansluiten op het mobo P8 en P9 (iig zo heten ze bij deze voeding). En die moeten dus naast elkaar. Maar ik heb geen flauwidee hoe ze moeten zitten. of P8 nu links moet of P9 of andersom. Ik neem aan dat dit wel degelijk verschil maakt.
klopt, zwart is aarde en moet dus aan de binnenkant.
anders zet je de draden waar spanning op staat op je aarde, en dat vind hij niet leuk.
kan trouwens ook zijn dat je een variant op AT hebt, daarvan zijn de stekkers niet even groot.
anders zet je de draden waar spanning op staat op je aarde, en dat vind hij niet leuk.
kan trouwens ook zijn dat je een variant op AT hebt, daarvan zijn de stekkers niet even groot.
Je merkt het vanzelf wanneer ze verkeerd zitten omdat de computer dan gewoon niets doet, tenminste dat was bij mij zo.
offtopic:
Dit zijn btw wel zulke kolere stekkertjes. Ik heb er altijd ruzie mee omdat ze niet vast willen zitten.
Dit zijn btw wel zulke kolere stekkertjes. Ik heb er altijd ruzie mee omdat ze niet vast willen zitten.
klopt, en de kans dat je mobo dan helemaal niets doet is dan ook sterk aanweziginternetinfo schreef op 19 augustus 2002 @ 22:31:
Je merkt het vanzelf wanneer ze verkeerd zitten omdat de computer dan gewoon niets doet, tenminste dat was bij mij zo.
offtopic:
Verwijderd
Och, ik heb het vaak genoeg gedaan en hij deed het daarna altijd nogTerw_Dan schreef op 19 augustus 2002 @ 22:49:
klopt, en de kans dat je mobo dan helemaal niets doet is dan ook sterk aanwezig
het gaat meestal ook wel goed,Verwijderd schreef op 19 augustus 2002 @ 22:54:
[...]
Och, ik heb het vaak genoeg gedaan en hij deed het daarna altijd nog
maar het kan ook fout gaan.
en je kunt er beter zkeer van zijn dat het goed zit, dan dat je je mobo opblaast (die straks niet meer te krijgen is)
Pagina: 1