Toon posts:

vragen

Pagina: 1
Acties:
  • 53 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Dimm pc4200 is snel geheugen maar is Rimm 1066 hrtz niet sneller?

3 verschillende chipssets
SIS, VIA, Intel

Ik zou zeggen je neemt een intel processor "DOE EENS GEK" en neem een intel chipsset want het lijkt mij dat je dan de best proformance haalt.
maarja ik kan er naast zitten.
Iemand hier iets over?

Is USB 2.0 downwards compatible?

Is het wel verstandig om nu een P4 mobo te kopen daar de max gighrtz ze ondersteunen 2,53 zijn tewijl intel zelf al bezig is met 3,06 gighrtz?

last but not least:

http://www.asus.com.tw/mb/socket478/p4s8x/overview.htm

VS

http://www.gigabyte.com.tw/products/8ihxp.htm
------------------------------------------------------------------------------
Tenzij mensen mij kunnen wijzen op iets van AMD wat een vergelijkbaresnelheid kan halen. Maar naargelang van wat ik lees lijkt het erop dat intel zich wat makkelijker laat overclocken omdat die wat minder heet word.

Ik hoop een een paar goede antwoorden.

Oh en MOCHT 1 of andere moderator denken van HMMMZ dat hoort niet thuis in ons ZEER INTELLECTUELE FORUM, bedenk dat er ook mensen zijn die net komen kijken in de wereld van computers.

En als jij zegt gebruik de searchknop is mijn antwoord "NO RESULTS FOUND"
mocht hij bij jou wel werken gaarne binnen 5 minz alle antwoorden in linkjes.

en anders DEZE TOPIC GEWOON LATEN STAAN.

DIT IS EEN PUBLIEKELIJK FORUM EN MOCHTEN MENSEN DE VRAGEN TE SIMPEL VINDEN

ANTWOORD DAN NIET!!! FFS

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Dit Gathering of Tweakers
Als je het niveau hier te hoog vindt moet je het misschien eens op http://www.beginnersweb.nl proberen (nofi) :)

Verwijderd

Topicstarter
Goodone misschien vinden mensen mij daar niet te dom en kan ik een NORMAAL antwoord krijgen ipv afgezeken te worden.

Thanks Pollewob

• chemokar
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11-04 09:06
gebruik de search, staat er wel degelijk en kijk anders eens op de bekende websites.

Volgende keer een post die wat vriendelijker is en je zal misschien wel antwoord krijgen.

• Rashann
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 21:30

Rashann

Zoek de hond...

Verwijderd schreef op 19 augustus 2002 @ 17:57:
Dimm pc4200 is snel geheugen maar is Rimm 1066 hrtz niet sneller?
Maakt effectief vrij weinig uit (bandbreedte RIMM is hoger, accesstijd DIMM is hoger)
3 verschillende chipssets
SIS, VIA, Intel

Ik zou zeggen je neemt een intel processor "DOE EENS GEK" en neem een intel chipsset want het lijkt mij dat je dan de best proformance haalt.
maarja ik kan er naast zitten.
Iemand hier iets over?
Ook hier: Maakt vrij weinig uit qua snelheid (niet meer dan 5%)... Intel is wel vaak het stabielste
Is USB 2.0 downwards compatible?
Ja
Is het wel verstandig om nu een P4 mobo te kopen daar de max gighrtz ze ondersteunen 2,53 zijn tewijl intel zelf al bezig is met 3,06 gighrtz?
Tja, dat bepaal je zelf... wil je wachten of niet... maar waarschijnlijk zijn de nieuwste borden gewoon compatible met de nieuwe voltages van de 3.06Ghz
Geen zin in om te checken (maar IK heb niet zo'n goede ervaringen met Gigabyte)
------------------------------------------------------------------------------
Tenzij mensen mij kunnen wijzen op iets van AMD wat een vergelijkbaresnelheid kan halen. Maar naargelang van wat ik lees lijkt het erop dat intel zich wat makkelijker laat overclocken omdat die wat minder heet word.
AMD is vaak toch even snel of sneller, je moet namelijk NIET alleen letten op de Mhz'en... maar ach, je moet het zelf weten (en overclocken met een snelle P4 is ook lastig)
Ik hoop een een paar goede antwoorden.

Oh en MOCHT 1 of andere moderator denken van HMMMZ dat hoort niet thuis in ons ZEER INTELLECTUELE FORUM, bedenk dat er ook mensen zijn die net komen kijken in de wereld van computers.

ANTWOORD DAN NIET!!! FFS
Doe eens wat rustiger zeg... en verzin een goede titel... dank je wel

[ Voor 0% gewijzigd door Rashann op 19-08-2002 18:06 . Reden: Typo's ]

If nothing is written below, I was the last to reply...

• Mike Jarod
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
jezus chill out topicstarter

Verwijderd

Topicstarter
Na de antwoorden van RainMan X, i am chilliewilly

THANKS RAINMANX

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20:18
Verwijderd schreef op 19 augustus 2002 @ 17:57:

ANTWOORD DAN NIET!!! FFS

Mensen die net komen kijken in de wereld van computers gaan idd maar ff lekker ergens anders heen als het aan mij ligt en niet dit forum overspoelen met vragen die erg simpel te vinden zijn op het web (er bestaat véél meer dan alleen de GoT search mocht deze het niet doen). Ik heb je zelfs een tip gegeven google te gebruiken. Hoe dan ook, jij hebt duidelijk de faq van ons 'intellectueel forum' niet gelezen, iets wat jou dus bij voorbaat diskwalificeert!

Slot!

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.