Toon posts:

oude monitor aansluitprobleem

Pagina: 1
Acties:
  • 198 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
kun je zon oude monitor aansluiten op een iets nieuwere pc waar een nieuwere aansluiting opzit of word ik verplicht om een nieuwe monitor te kopen?

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Welke aansluitingen bedoel je? SVga en DVI ofzo? Daar zijn iig convertertjes voor te koop :)

• internetinfo
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20:16
De 'oude' monitoren kunnen in 9/10 gevallen op de huidige kaarten. Neem dit niet te serieus want ik zou het knap vinden als jij een atari monitor op een geforce krijgt ;)
Andersom werkt het btw minder snel/goed denk ik...

Verwijderd

Topicstarter
nee kijk het zit zo, ik heb hier een pentium 2 350 mhz pc met een voodoo3 staan en die ga ik kado geven aan mijn zusje maar ik heb er geen monitor bij en ze heeft zelf nog een oude monitor 15 inch weetje wel kleur enzo, ze draaide al met een cyrix 166 erop maare volgens mij is de aansluiting anders weetje, dus ik wil haar niet op kosten jagen voor nieuwe monitor en hoop dat het werkt zo :)

maare ik kan niet proberen of het past want ik woon op me eigen en zij ook snappie

• HielkeJ
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Dat gaat waarschijnlijk gewoon werken (2X SVGA)

Verwijderd

Topicstarter
gaat ze er weer een beetje op vooruit van een 166 mhz naar een 350 toch best aardig van mij :D

Verwijderd

Topicstarter
Hielkej schreef op 19 augustus 2002 @ 17:55:
Dat gaat waarschijnlijk gewoon werken (2X SVGA)
moet ik nog iets kopen een verlengsnoer ofzo??

• Laurent
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Zal wel gewoon werken. De 'standaard' van tegenwoordig is nog D-SUB, en dat werd al gebruikt in de tijd van de 486's (S3 2MB kaartjes enzo hebben gewoon een D-SUB aansluiting). Zal wel geen probleem zijn dus.

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Als het snoer te kort is wel :+
Maar als er gewoon een kabel aan de monitor zit en de monitor beetje in de buurt van pc staat natuurlijk niet :)

Verwijderd

Zet eerst ff de resolutie op 60 hertz voordat je de monitor aansluit,mischien is de monitor wel zo oud dat die niet hoger kan(ff proberen op te voeren)

• internetinfo
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20:16
offtopic:
Lol @ icon bajo4life :D

Verwijderd

Topicstarter
internetinfo schreef op 19 augustus 2002 @ 18:06:
offtopic:
Lol @ icon bajo4life :D
offtopic:
hij is goed he! zelf ge fotosoept

ik zal die monitor ff proberen aan te sluiten erop
en dan zie ik wel verder :)

Verwijderd

Topicstarter
ik bedenk me net, er zit op de monitor zeg maar geen aansluiting die je in je videokaart stopt volgens mij als ik het me zo bedenk of kan dat echt niet

Verwijderd

Topicstarter
weet niemand dit

• Atlas
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Atlas

Ik flits niet meer terug!

Lijkt me vrij onwaarcshijnlijk.

Of je hebt zon mooie ingebouwde draadloze signaal ding in je beelscherm zitten (lijkt me ook vrij onwaarschijnlijk)

Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.

• LopeZ
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 20:22

LopeZ

Too much is never enough

Hoort in VB, ook niet te snel kicken plz
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.