Nog een mail van hem gehad. Hij wil dat ik wat dingen meld dus dat doe ik dan maar.<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Femme heeft mij immers gebaned a) zonder
waarschuwing b) zonder op gaaf van reden.
Terwijl ik mijn gelijk wilde bewijzen. Het manier waarop ik dat deed kwam
omdat NIEMAND zag hoe erg testcase aan't
provoceren was.
Doe mij een plezier en VERMELD dat ook opp GoT ![/quote]Bij deze.<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Ik ben blij dat metal +4 heeft gekregen en het is gewoon LAF van jou om zo
steun te zoeken, tss karmahoer echt zielig ben jij[/quote]Helaas toont Ulio wat minder begrip voor mij dan ik voor hem.<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Want mocht jij of cookie of wie dan ook
nog steeds door gaan met mij te molesteren dan neem ik echt maatregelen want
ik heb al 100000000 keer gevraagd om te KAPPEN ![/quote]Ik zei dus iets positiefs over je, nl. dat ik snapte waarom je kwaad op mij werd in dat specifieke geval wat ik noemde (eigenlijk dus iets negatiefs over mezelf). Was dus niet om te molesteren.
(Het ging hier over. Punt 1 van die post (deze post geeft het beter weer dan de eerdere))<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Dus als je niet zo'n zieke bevooroordeelde geest hebt dan doe je het goed om
te vermelden dat IK niet de kwaaiste ben
maar dat COOKIE een oplichter is, en vals speelt[/quote]De lezer mag hierover denken wat hij wil...<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>het verschil tussen jullie en mij
is het feit dat ik heel goed kan toe geven ja ik ben grof en wat dan nog ?
Als je dom lult ik zeg dat netjestegem je. je zegt ja maar jij begrijpt het
niet, ik laat je zien dat ik het wel begrijpt en je gaat mij dan voor alles
uitmaken dan kom ik echt in actie... ik doe niets zomaar.
Ik hoop dat je dit wel begrijpt.[/quote]Sorry, dat begrijp ik dus niet. Ik probeerde wat begrip te tonen (begrip waarom je kwaad op mij was) en dan is het weer niet goed. Jij begrijpt mij iig ook niet getuige je LAF opmerking.<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Ja dit is zeker weer een arrogante email, omdat JIJ nog doorgaat met je
onzinnige gelul, wat nou inzicht komt later ?
Denk je dat het helpt ? ja alleen als je in lieve adjes toegeeft dat je
verkeerd was en dat je vind dat ik niet gebaned had moeten worden maar dat
Cookie een waarschuwing moest krijgen. Dan pas heb ik voldoening omdat
Floris dan ook ziet
dat wat ik hem toen emailde ook geen gelul was, hij werd ook boos op mij
omdat ik hem persoonlijk aanviel.
Hij zag alleen dat jullie met zijn allen tegen mij waren en ging hij van
uit, ik ben bad, jullie zijn good, nou daar HOU ik niet van
en je mag dan wel een crew member zijn maar dan hoor je wel wat van mij, nou
dat vond ie niet leuk en is dus ook anti ulio geworden.[/quote]Ga ik niet doen. Gewoon al vanwege je stijl is je ban terecht. Je kunt hier niet zo tekeer gaan. Een enkele keer kan het wel, als je daarna maar tot kalmte komt, maar dat kun jij niet. Dan zijn wij beter af met een ban van jou.
Ik zou het waarderen als niemand in deze thread reageert, want dat wil Ulio niet.
Anders moet ik misschien maar om een slotje vragen. Ulio: als jij nog wilt reageren kun je me mailen, maar maak dan niet weer zo'n lang verhaal (ik laat in deze post nog 90% weg) anders lees ik het niet meer.
waarschuwing b) zonder op gaaf van reden.
Terwijl ik mijn gelijk wilde bewijzen. Het manier waarop ik dat deed kwam
omdat NIEMAND zag hoe erg testcase aan't
provoceren was.
Doe mij een plezier en VERMELD dat ook opp GoT ![/quote]Bij deze.<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Ik ben blij dat metal +4 heeft gekregen en het is gewoon LAF van jou om zo
steun te zoeken, tss karmahoer echt zielig ben jij[/quote]Helaas toont Ulio wat minder begrip voor mij dan ik voor hem.<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Want mocht jij of cookie of wie dan ook
nog steeds door gaan met mij te molesteren dan neem ik echt maatregelen want
ik heb al 100000000 keer gevraagd om te KAPPEN ![/quote]Ik zei dus iets positiefs over je, nl. dat ik snapte waarom je kwaad op mij werd in dat specifieke geval wat ik noemde (eigenlijk dus iets negatiefs over mezelf). Was dus niet om te molesteren.
(Het ging hier over. Punt 1 van die post (deze post geeft het beter weer dan de eerdere))<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Dus als je niet zo'n zieke bevooroordeelde geest hebt dan doe je het goed om
te vermelden dat IK niet de kwaaiste ben
maar dat COOKIE een oplichter is, en vals speelt[/quote]De lezer mag hierover denken wat hij wil...<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>het verschil tussen jullie en mij
is het feit dat ik heel goed kan toe geven ja ik ben grof en wat dan nog ?
Als je dom lult ik zeg dat netjestegem je. je zegt ja maar jij begrijpt het
niet, ik laat je zien dat ik het wel begrijpt en je gaat mij dan voor alles
uitmaken dan kom ik echt in actie... ik doe niets zomaar.
Ik hoop dat je dit wel begrijpt.[/quote]Sorry, dat begrijp ik dus niet. Ik probeerde wat begrip te tonen (begrip waarom je kwaad op mij was) en dan is het weer niet goed. Jij begrijpt mij iig ook niet getuige je LAF opmerking.<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Ja dit is zeker weer een arrogante email, omdat JIJ nog doorgaat met je
onzinnige gelul, wat nou inzicht komt later ?
Denk je dat het helpt ? ja alleen als je in lieve adjes toegeeft dat je
verkeerd was en dat je vind dat ik niet gebaned had moeten worden maar dat
Cookie een waarschuwing moest krijgen. Dan pas heb ik voldoening omdat
Floris dan ook ziet
dat wat ik hem toen emailde ook geen gelul was, hij werd ook boos op mij
omdat ik hem persoonlijk aanviel.
Hij zag alleen dat jullie met zijn allen tegen mij waren en ging hij van
uit, ik ben bad, jullie zijn good, nou daar HOU ik niet van
en je mag dan wel een crew member zijn maar dan hoor je wel wat van mij, nou
dat vond ie niet leuk en is dus ook anti ulio geworden.[/quote]Ga ik niet doen. Gewoon al vanwege je stijl is je ban terecht. Je kunt hier niet zo tekeer gaan. Een enkele keer kan het wel, als je daarna maar tot kalmte komt, maar dat kun jij niet. Dan zijn wij beter af met een ban van jou.
Ik zou het waarderen als niemand in deze thread reageert, want dat wil Ulio niet.
Anders moet ik misschien maar om een slotje vragen. Ulio: als jij nog wilt reageren kun je me mailen, maar maak dan niet weer zo'n lang verhaal (ik laat in deze post nog 90% weg) anders lees ik het niet meer.