Probleem met 56k modem ("geen kiestoon")

Pagina: 1
Acties:

• Krankenstein
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 17-05 12:04
Ik heb een probleem met een 56k modem van Motorola, de SM56. (intern, PCI) Als ik een verbinding wil maken dan zegt 'ie dat er geen kiestoon is, en als ik dan de stekker eruit haal en er weer instop dan doet 'ie het opeens wel weer, voor 1 keer, waarna ik opnieuw de stekker eruit en erin moet doen.

Ik heb als init. string al AT&F geprobeerd (dat is toch reset?) en ATH0 (ophangen).
Ik denk namelijk dat het met zoiets te maken heeft. Hij lijkt de verbinding met het modem niet te sluiten oid.

Iemand een oplossing?

• Krankenstein
Toevoeging:

Ik heb geconstateerd dat de verbinding open blijft staan, tenzij op "verbinding verbreken" wordt geklikt (maar dus wel als 'ie de verbinding automatisch verbreekt als er geen kiestoon is bijv.).

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11-08 19:02
kun je niet in de opties aanvinken dat ie NIET moet wachten op een kiestoon, gewoon direct bellen :?

Verwijderd

ik heb vroeger een modem aan de gang gekregen door er ,, achter het telefoonnummer te zetten (012-3456789,,) , maar ik betwijfel het ten zeerste of dit met jouw probleem te maken heeft.

• teacher
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11:10

teacher

Frontpage Admin / Global Moderator

Dysgaf!

kijk eens of rnaapp blijft hangen in taakoverzicht..

Wise enough to play the fool

Verwijderd

ik denk dat t stekkertje niet helemaal oke meer is, had n vriend van mij ook, heeft toen n nieuwe gekocht.

• Krankenstein
Niet wachten op kiestoon heb ik gedaan, en toen deed 'ie het al wat beter, zei het alleen de eerste keer omdat 'ie nog steeds niet ophangt, ook niet als je dat handmatig doet. De verbinding blijft dus open totdat je de stekker druit trekt en er weer instopt. Dus moet ik daar nog wat op vinden.
Dat van rnaapp zal ik ff checken (ik kan alleen nu ff niet bij die computer, dus dat later) maar stel dat dat zo is, wat kan ik daar dan aan doen?
Pagina: 1