een vrien van mij heeft een ati 3d rage pro (dacht dat ie op z'n mobo zat) deze staat bij systeem bij beeldscherm adapters en een voodoo2 3d (pci) deze staatbij systeem bij besturing voo geluid video en speletjes. Maar bij de meeste spellen kan hij aleen de ati selecteren :(en niet de voodoo and een idee wat het kan zijn ?
Verwijderd
Je hebt om die voodoo te gebruiken drivers van 3dfx zelf nodig,, die kun je vinden op www.3dfxfiles.com & spellen mee spelen die de voodoo ondersteunen (zat in die tijd)). Je hoeft er in feite helemaal niets met windows te veranderen.
hij geeft bij eigenschapen voor beeldscherm dat aan dat er een ati in zit maar er staat wel een extra tab blad bij voor opties voor die voodoo2 in zit dus ik vind t een beetje vaag
Welke spellen speelt ie allemaal
Want veel oude spellen zijn voor voodoo gemaakt , en tegenwoordig niet meer. Welke directX versie heb je
Voodoo drivers geinstalleerd
Want veel oude spellen zijn voor voodoo gemaakt , en tegenwoordig niet meer. Welke directX versie heb je
jha zit nu te kijken maar hij speelt niet veel boeiende spelen t iz ook maar n p2 400 maar t iz welhadig als hij werkt ik zal wel ff kijken ik weet zo wel genoeg thanx
Pagina: 1