[CM] 1e CM ZiegoM :D

Pagina: 1
Acties:

• ZiegoM
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 01-08 22:01

ZiegoM

Yammie R1

Topicstarter
Jah..
Hij is al een tijdje af maar ik heb pas sinds een aantal daagjes een Digicam (Nikon Coolpix 885) en kan dus nu pas een paar plaatjes posten :)

Wat is er aan gedaan?:
Hij is zwart geverfd
Window erin
Ijzer 'hekwerk' in het window
Ijzer 'hekwerk' voorop
BaRF-Light erin

Spex:

Pentium 1 MMX 200 @ 250 Mhz
32 MB edo
S3 Virge
Soundblaster
45 MB Samsung HDD B)
320 MB Western Caviar HDD
24x MITSUMI CD-Rom drive
Functie: Tiep-masjien

Voorkant:
Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/w.bindels/casemod/voor12.jpg

Voorkant Open (IJzeren ding weg)
Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/w.bindels/casemod/vooropen12.jpg

Schuin:
Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/w.bindels/casemod/schuin12.jpg

Zijkant:
Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/w.bindels/casemod/zijlicht12.jpg

In 't Donker: **Powered Bij BaRF-Light** (moet nog een keer beter geplaatst worden, ligt nu gewoon op de bodem)
Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/w.bindels/casemod/donker12.jpg

Hij is niet echt spectaculair maar ik vind hem wel netjes geworden en de case past nu wat beter bij mn kamer

\_Specs_/

Verwijderd

leuk bedacht met dat rooster ervoor maar de afwerking mocht wel wat beter maar voor de rest prima. misschien nog een ideetje van mij om je cdrom en je fdd ook te spuiten.

Verwijderd

Dag jongen,

Ik vind Uw creatie zeer orgineel ,maar voordat U begint te zagen, laat dan het advocaatje achterwege...Ik zelf kan ook niet meer zo recht knippen(3d) ,laat staan zagen ,als ik een paar advocaatjes/tokkelroom op heb met mijn gezellige borduurclubje.

Mvg O uwe-taart

• ZiegoM

ZiegoM

Yammie R1

Topicstarter
Verwijderd schreef op 19 augustus 2002 @ 16:00:
Dag jongen,

Ik vind Uw creatie zeer orgineel ,maar voordat U begint te zagen, laat dan het advocaatje achterwege...Ik zelf kan ook niet meer zo recht knippen(3d) ,laat staan zagen ,als ik een paar advocaatjes/tokkelroom op heb met mijn gezellige borduurclubje.

Mvg O uwe-taart
:D

Ik heb dus een Decoupeerzaag gebruikt (heb geen dremel) en daarmee kan je dus niet recht zagen... Tis trouwens redelijk recht hoor (van een meter afstand ofzo :+)

\_Specs_/

Verwijderd

Coole casebadge! :+ En idd, mooi recht gezaagd (het kan wel hoor, recht zagen met een decoupeer zaag). :X

• weerdo
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
ZiegoM schreef op 19 augustus 2002 @ 16:08:
Ik heb dus een Decoupeerzaag gebruikt (heb geen dremel) en daarmee kan je dus niet recht zagen... Tis trouwens redelijk recht hoor (van een meter afstand ofzo :+)
Misschien had je een geleiderbalkje kunnen gebruiken om recht te zagen. Ik zou trouwens nu wel een profieltje of rubberen rand gebruiken om de onvolkomenheden weg te werken. (Het valt heel erg op doordat je een rooster wat wel haaks is erachter hebt zitten)

Wel een leuke kast trouwens. (volgens mij heb ik ook zo'n kast gehad.)

Verwijderd

ziet er niet slecht uit. je zou de diskettestation en je CDROM station nog kenne spuite om er een mooier geheel van te maken....

enne: je casebadge... hoe vlugger weg hoe beter!

• SlinkingAnt
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Wel lollig dat je hem voor een spiegel | legeips gefotografeerd heb :+ Idd jammer dat die Z niet helemaal recht is. Verder erg netjes, ook dat rooster is wel stoer

Intel C2Q 9450@3.3 | Gigabyte P35-DS4 | Sapphire R280x | 4x 2GiB PC6400 Kingston DDR2 | 1x Intel 320SSD 240GB | 2x Spinpoint F1 320GiB

Verwijderd

Eh dat schuine zagen is inderdaad nie ech mooi, maar boeien, ik heb een grotere fout gemaakt, namelijk met de seconden lijm en mijn window. Ik voor de afwerking doorzichtige buis gebruikt van 0.5cm, als dan het blauwen neon buis er in zit dat deze ook licht doorlaat 8) tenminste dat hoop ik. Dat was nie zo`n probleem, maar bij het plaatsen van het window had mijn broer al de seconden lijm op de buis gedaan, was nie zo`n probleem maar net als meneer advocaad heb ik een kleine uitschieter gemaakt en nu de secondenlijm is opgedroogd sie je restjes zitten. Nie veel maar is net genoeg voor het iets minder uit te laten zien. Binnenkort neon buis plaatsen en je. Ik probeer dan wel een paar pics te posten.

Trouwens decopeerzaag werkt perfect als je er mee om kunt gaan, daarom heeft mijn broer dat gedaan, thanks Bro, das greengolf bij de weg.

(als hier nog andere greengolfs rond rennen sorry maar de gene wie ik bedoel voelt zich aangesproken en vereert hoop ik).

Trouwens met paradigit is toch niets mis, of wel :? 8)7

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 19-08-2002 16:38 . Reden: was iets vergeten ]

• ZiegoM

ZiegoM

Yammie R1

Topicstarter
Verwijderd schreef op 19 augustus 2002 @ 16:36:
Eh dat schuine zagen is inderdaad nie ech mooi, maar boeien, ik heb een grotere fout gemaakt, namelijk met de seconden lijm en mijn window. Ik voor de afwerking doorzichtige buis gebruikt van 0.5cm, als dan het blauwen neon buis er in zit dat deze ook licht doorlaat 8) tenminste dat hoop ik. Dat was nie zo`n probleem, maar bij het plaatsen van het window had mijn broer al de seconden lijm op de buis gedaan, was nie zo`n probleem maar net als meneer advocaad heb ik een kleine uitschieter gemaakt en nu de secondenlijm is opgedroogd sie je restjes zitten. Nie veel maar is net genoeg voor het iets minder uit te laten zien. Binnenkort neon buis plaatsen en je. Ik probeer dan wel een paar pics te posten.

Trouwens decopeerzaag werkt perfect als je er mee om kunt gaan, daarom heeft mijn broer dat gedaan, thanks Bro, das greengolf bij de weg.

(als hier nog andere greengolfs rond rennen sorry maar de gene wie ik bedoel voelt zich aangesproken en vereert hoop ik).

Trouwens met paradigit is toch niets mis, of wel :? 8)7
Jah dat d8 ik ook :P

Paradigit rulez (en ik kan het weten :+)

\_Specs_/

• Bender
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 03-08 13:19
sonde van dat gele paradigit ding

• Burning_acid
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Burning_acid

Brandend_zuur :?

gaaf gedaan man, wat voor "gaas" heb je daarvoor gebruikt? want het ziet er best dik uit.

een leven? kewl.... waar kan ik dat downloaden? | specs:http://specs.tweak.to/4608

Verwijderd

ah ik snap hem al de kleur is inderdaad K*T van die sticker das waar past inderdaad nie. Maar als je de gaas nou geel maakt???

• ZiegoM

ZiegoM

Yammie R1

Topicstarter
Burning_acid schreef op 19 augustus 2002 @ 18:29:
gaaf gedaan man, wat voor "gaas" heb je daarvoor gebruikt? want het ziet er best dik uit.
Het gaas is ongeveer 1 / 1,5 mm dik.
Het was eerst in een 'U' vorm gebogen en onder mij bureau bevestigd en in die 'U' stond mij PC kast (andere dan de casemod). Zo hing mn PC onder mn Bureau.

\_Specs_/

• Stealth2000
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 02-06 10:00
Persoonlijk vin ik em niet echt mooi afgewerkt aan de zijkant en het gaas vin ik ook niet mooi. Ma goed that's just me. :)
Pagina: 1