Toon posts:

In antwoord op MetHod en die mod in m'n gesloten topic

Pagina: 1
Acties:
  • 29 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
MetHod schreef op 19 augustus 2002 @ 15:47:
Valt niet te controleren --> twijfel --> bij twijfel dicht.
Het zou andersom moeten zijn :( wat is dat nou voor scheef beleid: misschien is het wel illegaal dus doe voor de zekerheid maar dicht. ik wil best een foto maken met een digicam van de cd naast mijn monitor waar GoT openstaat of zo, whatever u want (ook al heb ik pas om 7u vanavond beschikking over digicam)... maar waarom irritant doen ipv hulpvaardig zijn?
Had ik al gelezen.

En aan die mod: van hem krijg ik zeker weer het zelfde verhaal. wil er ff een modje/adje met verstand naar deze zaak komen kijken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
En waarom zijn jullie zo flauw dat jullie alles zo snel dichtgooien! LUISTER NOU EENS NAAR HET VERHAAL VAN IEMAND

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arnout
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09-10 06:58
Goh - voor 't eerst een topic met me username erin :P
Heb je m'n reply ook _gelezen_ ? :?

Edit: Lunatic had 'm eventueel ff open kunnen laten om je reactie af te wachten... [LA topic] maar ik denk dat dit redelijk helder is.

URL: Onverdiend slotje, valt buiten categorie in FAQ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• We Are Borg
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 21:49

We Are Borg

Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
Url :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• We Are Borg

We Are Borg

Ik zie het net al. Logisch dat het dicht gaat. Iedereen kan zeggen dat het om een back up gaat. Jij zal dan wel het orgineel hebben, maar iemand anders niet die precies hetzelfde verhaal ophangt + tweakers b.v. kan problemen krijgen als ze dit toe staan, wil je dat hebben :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je zult toch even een mailtje moeten sturen, en aan het verstand van de betreffende mod hoef je echt niet te twijfelen hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blackd
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op 19 augustus 2002 @ 15:52:
Het zou andersom moeten zijn :( wat is dat nou voor scheef beleid: misschien is het wel illegaal dus doe voor de zekerheid maar dicht.
Totdat er iemand flink illegaal bezig is en in zijn message zet 'het is legaal', en de BSA of whatever komt daarachter, dat lijkt me niet zo fijn..

Maar heb je DR al gemailed?

9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D2k
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22-09 14:35

D2k

wil er ff een modje/adje met verstand naar deze zaak komen kijken?

nee sorry we zijn allemaal incompetent :{

Doet iets met Cloud (MS/IBM)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cutter
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 28-09 13:58

cutter

Wannabe i7 fanboy

De goeden leiden helaas onder de kwaden. Als GoT dit soort topics toe gaat staan, verval je tot het 'Onofficiele Thuiskopie Forum' waar iedereen gaat vragen hoe hij een backup kan gaan maken van zijn CD. In veruit de meeste gevallen leert de ervaring echter dat het gaat om usertjes die illegale kopieen van CD's aan het maken zijn. Er hangt een beetje een nare lucht aan dit soort topics dus. Hetzelfde met mod-chips in 99% van de gevallen worden die gebruikt om illegaal cd-tjes te spelen. Daar wil GoT lekker ver weg van blijven.

Bij twijfel gaan dit soort topics dus inderdaad dicht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• We Are Borg

We Are Borg

Tip Socratesss, probeer je taalgebruik eens te veranderen. Met beleefdheid bereik je meer dan meteen te gaan lopen zeuren (je kan het niet flamen noemen) over moderators

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arnout
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09-10 06:58
cutter schreef op 19 augustus 2002 @ 16:03:
De goeden leiden helaas onder de kwaden. *knip*
psst... lijden
:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• We Are Borg

We Are Borg

* We Are Borg valt trouwens iets op aan het topic Er is 2 keer iets gevraagd door een user en er werd bar slecht naar geluisterd :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freezer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 08-10 11:01

freezer

er komt geen end 'an

He Socratess ga eens naar www.neo-modus.com en probeer direct connect maar eens.

Het is even wennen maar dan heb je ook wat.

:7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkens
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

Het zou andersom moeten zijn :( wat is dat nou voor scheef beleid: misschien is het wel illegaal dus doe voor de zekerheid maar dicht. ik wil best een foto maken met een digicam van de cd naast mijn monitor waar GoT openstaat of zo, whatever u want (ook al heb ik pas om 7u vanavond beschikking over digicam)... maar waarom irritant doen ipv hulpvaardig zijn?
niks scheef beleid, ik vind het wel goed zo, word het tenminste niet een of andere verzamelplaats van (mogelijke) illegale praktijken, en dat is nu niet de bedoeling, zelf heb ik ook wel eens een soortgelijke vraag gehad, maar gelukkig nooit hier gepost, dat doe ik wel ergens anders :)
En aan die mod: van hem krijg ik zeker weer het zelfde verhaal. wil er ff een modje/adje met verstand naar deze zaak komen kijken?
Ik weet voor meer dan 100% zeker dat DR verstand van zaken heeft, anders word je hier geen mod.
We Are Borg schreef op 19 augustus 2002 @ 16:07:
* We Are Borg valt trouwens iets op aan het topic Er is 2 keer iets gevraagd door een user en er werd bar slecht naar geluisterd :/
waar dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Socratesss, ik geloof je wel als je zegt dat je het origineel hebt. Ook heb je het recht om een backup van je eigen CD te maken.

Maar naast de eerder genoemde redenen kan een modje niet zomaar aan iemand zien of het echt legaal thuis ligt. Tevens wordt een topic niet alleen door jou gelezen, maar ook door anderen die niet de software hebben gekocht en op deze manier toch leren van de antwoorden.

Ik persoonlijk heb er weinig tegen, maar het is niet de bedoeling dat GoT problemen krijgt omdat er uitgebreid over warez gepraat wordt. Bij twijfel dus een slotje. En dan zal het af en toe gebeuren dat, zoals zovaak, de goeden onder de kwaden lijden..

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Oke, ik begrijp het wel... dan maar hopen dat de makers me terugmailen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 19 augustus 2002 @ 17:28:
Oke, ik begrijp het wel... dan maar hopen dat de makers me terugmailen...

Juist :)

Verder wil ik je vragen in het vervolg wat beter na te denken over je posts als je op hoge poten naar LA komt lopen. Ik werd er niet echt heel erg vrolijk van zeg maar ;)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.