Ik heb een weekje geleden mijn oude NT4 server ingewisseld voor een nieuwe bak met w2k server er op en winroute 4.2 met de zelfde instellingen als op NT4 .. en werkt opzich prima ... enkel is het zo dat het vaker voorkomt dat mijn computer bepaalde sites niet kan vinden en dat ik niet kan inloggen op bijvoorbeeld hotmail .. of ik kan wel inloggen, de mails zien maar ze niet openen .. dan probeert ie te openen en na iets van 30 secs timed het out.
Nu is het ook nog zo dat ik niet meer bij me mail kan .. ik kan de server wel pingen en gewoon snelle responses maar kan niet connecten en NAT werkt zover ik weet gewoon prima ... en het gekke is dus dat als ik op de w2k server zelf zit de mail-server wel weet te bereiken .. iemand een idee wat het probleem kan zijn?
Server: W2K Server, WinRoute 4.2, MXSTREAM over VPN.
Client: WinXP
Nu is het ook nog zo dat ik niet meer bij me mail kan .. ik kan de server wel pingen en gewoon snelle responses maar kan niet connecten en NAT werkt zover ik weet gewoon prima ... en het gekke is dus dat als ik op de w2k server zelf zit de mail-server wel weet te bereiken .. iemand een idee wat het probleem kan zijn?
Server: W2K Server, WinRoute 4.2, MXSTREAM over VPN.
Client: WinXP