Philips 19P40 goede keuze na lezen review Hardware.info?

Pagina: 1
Acties:
  • 33 views sinds 30-01-2008

• AK47
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 04-05-2024
19 inch CRT Monitoren Vergelijkingstest @ Hardware.info

Hier eindigt de Philips 19P40 op plaats 3. Op plaats 1 eindigde Eizo, het nadeel is dat deze monitor behoorlijk duur is; ongeveer 700 euro & het design is lelijk. Dan kom je bij plaats 2; Samsung, mooie monitor, lage prijs, goede prestaties. Dus dan wordt het voor mij eigenlijk Philips vs. Samsung. Wat is de beste keuze?

• Sjadow_
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 05-06-2024

Sjadow_

wassup?

Ik heb zelf een phillips, nooit problemen mee gehad, ik heb ook nog een zwart-wit moni van phillips staan ( 10 jaar oud ofzo) en die doet het nog steeds, je moet gewoon een beetje kijken bij de aankoop wat die twee te bieden hebben, bijvoorbeeld garantie...

• AK47
  • Laatst online: 04-05-2024
In de test zelf komen de 2 monitoren echt heel erg dicht bij elkaar in de buurt, de prijs is (bijna) hetzelfde het aantal jaren van garantie is hetzelfde; bijna alles. Het eindcijfer is tevens gelijk (heel klein beetje verschil). Ik denk dat het dan aankomt op het design. Ik vind het design van Philips me dan het meeste aan spreekt....

• Sjadow_
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 05-06-2024

Sjadow_

wassup?

Tja als het allemaal niet veel scheelt dan moet je toch echt zelf beslissen, als ik voor jou zou moeten kiezen dan zou ik voor philips gaan, omdat ik daar alleen maar goeie ervaringen mee heb, ook wat betreft reparatie enzo, maar dat waren weer andere dingen zoals videorecorder....

• Haay
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23:28
Ikzelf heb recentelijk de Philips 109P20 (voorloper van de P40) gekocht en ben er ERG tevreden over.

• Schmoove
  • Laatst online: 18-08 22:23
Kijk eens naar de specs en vergelijk ze eens. Zelf heb ik een Samsung SyncMaster 900NF en ben er heel erg tevreden mee (is de voorloper van de 959NF, praktische hetzelfde).
Op 1 ding na dan, de support. Ik heb dus 2 maanden op een reparatie moeten wachten..... dat is dus belachelijk lang!!!
Maar verder als ie het doet (en hij doet het nu perfect) is het de ideaale monitor wat mij betreft.
Ik zit hier nu op 1600x1200 @ 85Hz te typen en het beeld is werkelijk HAARSCHERP. Kleuren zien er geweldig uit, zeker als je photoshopt is dat wel heel prettig. Ik heb ook een philips gehad.... maar daar was ik toen niet zo heel erg tevreden over, veel last van moire en geometrie was niet geweldig.
Mijn advies: de Samsung, maar het is denk ik een kwestie van smaak.

Verwijderd

AK47 schreef op 19 augustus 2002 @ 15:37:
Ik denk dat het dan aankomt op het design. Ik vind het design van Philips me dan het meeste aan spreekt....

Dan koop je deze en daar hoef je toch geen topic voor te openen lijkt me.
Zie ook : Welke monitor moet ik kopen <-- dit gaat dan over videokaarten maar gaat ook op voor monitoren. :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.