Toon posts:

SB 1024 live 2 boxen geluid

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Mijn SB live 1024 met FPS 1500 geeft alleen geluid uit de voorste twee speakers. De achterste twee alleen ruis. Ik heb alle instellingen gecontroleerd. (staat op quadrofonische luidsprekers) en de software opnieuw geinstalleerd.
Is de uitgang van de kaart kapot of zie ik iets over het hoofd?
Bij stekkers wisselen krijg ik een omgedraaid effect dus aan de speakers ligt het niet.

Adriaan

Verwijderd

Stekkertje in SB-Live al gecontroleerd?
Daar lag het bij mij in ieder geval aan.

Verwijderd

Ik weet niet hoe je hem hebt aangesloten?

Iig de onderste zijn de achterste twee speakers, en de tweede van onder is voor, of ook wel als standard te gebruiken voor gewoon stereo.(naar versterker of hoofdtelefoon)

www.hardwarex.nl

• Platel
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 11-08 02:10

Platel

Trogdor the Burninator!

Welke windowsversie gebruik je? Windows 2000, heeft met zijn eigen drivers dit probleem. Met de nieuwe live!ware kan dit opgelost worden.

Remember there are no stupid questions, just stupid people...

Verwijderd

Ik heb precies hetzelfde probleem, echter alleen met het afspelen van een audio-cd. OOk bij het rippen van een mp3 van zo'n audio cd maar geluid uit 2 boxen. Al creative opgebeld, begrepen er ook nix van :)

Verwijderd

bij je SB LIVE zit als het goed is een programmaatje dat heet Creative Audio HQ ofzoiets....

als het er niet bijzit, moet je het effe downloaden

ik had ook problemen wanneer ik alle stekkertjes van mijn FPS1000 had aangesloten op mijn SB LIVE.
Pagina: 1