Ik heb sinds kort een alcatel 511 en wil nu de oude telefoonnummers van mijn oude telefoon overzetten op mijn nieuwe telefoon. Weet iemand hoe dat kan, of is dit wel eens mogelijk?
Het moet mogelijk zijn als je een simcard reader ofzo iets dergelijks hebt maar het fijne weet ik er niet van, zoek eens op google.com op.
http://www.designyourgoogle.com
Heb je dezelfde simkaart? Dan is het heel eenvoudig, dan laat je ze op die simkaart staan 
Zo niet, dan heb je helaas met de 511 een beetje pech. Hij heeft namelijk geen eigen geheugen voor tel.nr. Dus je kan niet die telefoonnummers van de sim-kaart kopieren naar de telefoon en dan de andere sim-kaart plaatsen. Zit voor jou niets anders op dan lekker een middagje foon-nummers proggen
(en ja, dat gaat niet al te snel met een 511, die is af en toe wat onhandig
)
Zo niet, dan heb je helaas met de 511 een beetje pech. Hij heeft namelijk geen eigen geheugen voor tel.nr. Dus je kan niet die telefoonnummers van de sim-kaart kopieren naar de telefoon en dan de andere sim-kaart plaatsen. Zit voor jou niets anders op dan lekker een middagje foon-nummers proggen
GullyTM is protected by copyright laws since 1978.
druk btw niet te hard op de OK-toets anders heb je dikke kans dat ie na 3 maanden al brak is (net als de mijne nu
) en veel plezier met nummers inkloppen
GullyTM is protected by copyright laws since 1978.
Pagina: 1