geen I-net/netwerk verbinding na deinstall PGPI

Pagina: 1
Acties:

• 4MULA
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-12-2023
Ik heb na de installatie van PGPI mijn computer opnieuw moeten opstarten. Alleen bleek nu dat ik geen verbinding meer had. Dus PGPI weer eraf gegooid. En nog steeds geen verbinding. Op de 1 of andere @#%$@ manier heeft dit programma de verbinding verkloot, ook van het interne netwerk. Alles staat verder goed qua instellingen, netwerkkaart wordt ook gedtecteerd. Heeft iemand enig idee wat dit programma kan hebben gedaan waardoor ik nu de verbinding kwijt ben?

Ik snap er geen hol van.

HELP

I

• Erkens
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

installeer het weer opnieuw en boot dan 2x ofzo, misschien helpt het
over welk os hebben we het eigenlijk?

• 4MULA
XP pro engels.

Weer opnieuw eropzetten? gevonden, zal het weer proberen!

p.s. ik kan zelfs mijn router niet meer zien, lijkt wel of het op 1 of andere manier mijn netwerkkaart heeft platgegooid! :(

I

• 4MULA
Heb het opnieuw geinstalleerd en weer gedeinstalleerd maar nog steeds hetzlefde porbleem. Hij schakelt alee verbindingen uit! :(

imand die me kan helpen?

I

• Erkens
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

4MULA schreef op 19 augustus 2002 @ 15:42:
Heb het opnieuw geinstalleerd en weer gedeinstalleerd maar nog steeds hetzlefde porbleem. Hij schakelt alee verbindingen uit! :(

imand die me kan helpen?
verwijder dan je drivers van je netwerkaarten alsmede alle protocollen, boot en installeer opnieuw

(je zou ook nog een of andere wizard kunnen gebruiken, welke weet ik niet, ik vermeid die dingen liever :D)

• 4MULA
LAmaar, ben mijn computer al opnieuw aan het installeren. Wat een KUTPROGRAMMA ahhhhhhhhhh

sluit dit topic maar!

4mula out!

p.s. 50 gig aan films pleite! :(

I

• Erkens
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

4MULA schreef op 19 augustus 2002 @ 16:04:
LAmaar, ben mijn computer al opnieuw aan het installeren. Wat een KUTPROGRAMMA ahhhhhhhhhh

sluit dit topic maar!

4mula out!

p.s. 50 gig aan films pleite! :(
slotje kan je vragen bij sm :)
hoezo je films pleite, dat snap ik niet :?
Pagina: 1