[3dmax] Kan geen boolean functie meer doen

Pagina: 1
Acties:

• kthijs
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 07-05 09:31
Ellow,

Ben bezig met een huis in 3d max aan het tekenen. Heb al een heel deel getekend maar kan nu geen boolean meer uitvoeren. Als ik klik op pick operand B krijg ik een application error en sluit 3d max af. Als ik een boolean doe in een nieuwe tekening dan kan ik wel boolean doen.

Wat moet ik doen zodat mijn boolean terug werkt in mijn tekening van het huis?

• Willem
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:01
Mag ik naar je systeemspecs vragen?... Kan me goed voorstellen dat 'ie em eruit knalt vanwege een geheugen probleem of iets in die geest...

Motor (of auto) onderhoud bijhouden

• kthijs
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 07-05 09:31
heb een athlon 900 met 256 ram verder een riva tnt2 videokaart met 32 meg erop en een 60 tal gig aan hd en draai windows xp

• maratropa
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
heeft nix met je systeem te maken, 3dsmax bolean = evil. Het is het laatste middel wat je moet gebruiken om iets gedaan te krijgen. Een huis is best zonder bolean's te maken. Wat wil je doen?

specs

• Mercarra
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 01-09 20:35
kan geen boolean meer doen = positief.

natuurlijk ik het soms erg handig om een kubus met bv een gat te maken. Vroeger dacht ik dat boolean wel kewl was. Maar als je voor de 3e of 4e keer boolean gebruikt op 1 mesh gaat het echt fout.

Stap er vanaf, en verzin andere manier om de vormen te creeren die je wilt.

Canon EOS 6D / Samyang 14mm f/2.8 / 17-40mm f/4.0 / 35mm f/1.4 / 50mm f/1.4 / 85mm f/1.8 / 70-200mm f/4 IS mercarra.nl

• tec
  • Laatst online: 17-12-2024

tec

TEC

Gewoon geen booleans gebruiken, nooit niet.. daar wordt het alleen maar een puinhoop van.

• maratropa
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
naja, nooit niet is een groot woord, je moet wat truukjes kennen. In het grote 3d topic heb ik een link neergezet naar een page met bolean tips.

Af en toe is het best handig, maar je moet het weten te gebruiken.

Er is trouwens een plugin voor max, power boleans ofzo. wel $$$

specs

• tec
  • Laatst online: 17-12-2024

tec

TEC

gladiool schreef op 19 augustus 2002 @ 16:34:
naja, nooit niet is een groot woord, je moet wat truukjes kennen. In het grote 3d topic heb ik een link neergezet naar een page met bolean tips.

Af en toe is het best handig, maar je moet het weten te gebruiken.

Er is trouwens een plugin voor max, power boleans ofzo. wel $$$
Heb ik gezien idd.. die lijkt wel super te werken. Althans kijkend naar de screenshots van de plugin in aktie..
Pagina: 1