Toon posts:

PC133 REV2 SDRAM bestellen via Mushkin site ?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Wie van jullie heeft ervaring met het bestellen van dit geheugen via de site van Mushkin ? En hoeveel ben je nou precies kwijt, incl. verz. kosten, belasting etc.

Ik wil het gaan bestellen, maar wil weten hoeveel het nou scheelt.

Verwijderd

Ik weet het niet precies, maar als je in de buurt van Tilburg woont, kun je misschien met meer mensen tegelijk bestellen en de verzendkosten dan verdelen, want die zijn best hoog. Ik heb wel intresse

• Concrete
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 02-11-2015

Concrete

Just press the button...

Je bent het bedrag in dollars kwijt dat je op de site achter het betreffende geheugen ziet staan. (De dollar staat ongeveer op fl.2,60?) Zo ver kon je het zelf ook bedenken. :) Daarbij komen $36 verzendkosten. Daarvoor bezorgt FedEx het binnen vier dagen bij je thuis. Daarbij komt ook nog BTW (normale, hoge BTW: 17,5%) bij het invoeren in NL plus ca. fl.15,- administratiekosten. Deze laatste twee worden door de douane berekend aan FedEx. Later krijg je van FedEx dus een acceptgiro om die BTW + administratiekosten te betalen. Ik hoop dat je hier wat aan hebt.

Beton is koel. Een Alpha is koeler.

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor de info. Het lijkt mij ook interessant om met meerdere mensen te bestellen, en dan de verzendkosten verdelen.
Ik heb zeker interesse. Blijft de vraag natuurlijk hoe je dit met meerdere netjes gaat regelen. Iemand sugesties ?