Hallo, ik heb een website gemaakt met foto's waarbij ik wil dat ze niet eraf kunnen worden gehaald door mensen die daar misbruik van gaan maken. Het gaat hier namelijk om foto's van schilderijen, en als mensen die kunnen uitprinten, kopen ze ze niet meer!
Ik heb gehoord dat er met javascript een functie is om dit uit te scahkelen, weet iemand hoe? BVD
Ook al gezochtVerwijderd schreef op 19 augustus 2002 @ 15:04:
Ik heb gehoord dat er met javascript een functie is om dit uit te scahkelen, weet iemand hoe?
hiero
Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*
Met javaVerwijderd schreef op 19 augustus 2002 @ 15:06:
-> kan niet
ff opzoeken
Edit:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
| <script>
<!--
if (window.Event)
document.captureEvents(Event.MOUSEUP);
function nocontextmenu()
{
event.cancelBubble = true
event.returnValue = false;
return false;
}
function norightclick(e)
{
if (window.Event)
{
if (e.which == 2 || e.which == 3)
return false;
}
else
if (event.button == 2 || event.button == 3)
{
event.cancelBubble = true
event.returnValue = false;
return false;
}
}
document.oncontextmenu = nocontextmenu;
document.onmousedown = norightclick;
//-->
</script> |
Of deze
code:
1
2
3
4
5
6
| <title>no-rightclick</title>
<script language="javascript">
function click() {if (event.button==2) {
alert('Jammer....');
alert('Als je een script wil weten mail naar ............);
}}document.onmousedown=click</script> |
Niet helemaal waterdicht..
Doe der maar wat mee, makkelijk zelf op te zoeken btw
Zo'n script is makkelijk te vinden op internet. Eerlijk gezegd, het is al een beetje een uitgekauwd onderwerp.
Maar vergeet niet, het is nog steeds te printen met behulp van printscreen en andere truukjes.
En hierbij wil ik ook de grote Cheatah quoten
:
Maar vergeet niet, het is nog steeds te printen met behulp van printscreen en andere truukjes.
En hierbij wil ik ook de grote Cheatah quoten
Verwijderd schreef op 18 augustus 2002 @ 20:55:
Als je niet wilt dat iemand je plaatjes bekijkt, dan moet je ze niet op het internet zetten.
Om een plaatje te bekijken wordt deze immers gedownload, en meestal in de cache gezet.
If some cunt can fuck something up, that cunt will pick the worst possible time to fucking fuck it up, because that cunt’s a cunt.
Tja, als je niet wilt dat mensen je plaatjes opslaan of uitprinten moet je ze niet op internet publiceren. Er bestaat naast het rechtermuisknop-save as ook nog zoiets als een screenshot maken en in een willekeurig tekenprogramma pasten... Daarnaast is het wèl mogelijk via JavaScript, maar dan moet je toch echt even iets beter zoeken, want dit is al meerdere malen voorbij gekomen hier.
Succes.
Succes.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()