ik krijg bij het opstarten een blauw beeld met daarop :
Fatale uitzondering in OE in 0028:C0005338 in VXD VMM(01) + 00004338.
Daarna moet ik op een toest drukken en dan start ie opniew op.
Dus ik kom helemaal niet in windows zelf.
Ik denk zelf dat het in een vxd.dll bestand zit of misschien corrupt is.
Maar ik weet het niet zeker.
Kan iemand mij het zeker vertellen die weet dat het zeker goed komt met zijn zekere oplossingen.
Windows 98
Ik heb ook het volgende gedaan mijn computer geformatteerd en nu gooi ik er alles weer op.
Elke keer als ik windows 98 opnieuw wil installeren dan krijg ik die fout en loopt de computer vast.
Dus mijn computer staat nu helemaal blank.
Ik kan de memory of bios flashen niet uitvoeren.
Iemand zei dat ik mijn moeder bord moest resetten.
Dit wil ik wel doen maar weet niet hoe dat moet??????
Ik heb een amd k5 500mhz, 192 sdram geheugen, Moederbord type is J-542B M/B For Pentium.
Er is mij vertelt dat ik er een jumper van het moederbord moet halen. Dan de computer opstarten en dan wordt de hele bios gereset. Daarna moet ik de jumper er weer opzetten. En dan doet ie het weer??
Wie kan mij vertelle welke jumper het is????
????
Fatale uitzondering in OE in 0028:C0005338 in VXD VMM(01) + 00004338.
Daarna moet ik op een toest drukken en dan start ie opniew op.
Dus ik kom helemaal niet in windows zelf.
Ik denk zelf dat het in een vxd.dll bestand zit of misschien corrupt is.
Maar ik weet het niet zeker.
Kan iemand mij het zeker vertellen die weet dat het zeker goed komt met zijn zekere oplossingen.

Windows 98
Ik heb ook het volgende gedaan mijn computer geformatteerd en nu gooi ik er alles weer op.
Elke keer als ik windows 98 opnieuw wil installeren dan krijg ik die fout en loopt de computer vast.
Dus mijn computer staat nu helemaal blank.
Ik kan de memory of bios flashen niet uitvoeren.

Iemand zei dat ik mijn moeder bord moest resetten.
Dit wil ik wel doen maar weet niet hoe dat moet??????
Ik heb een amd k5 500mhz, 192 sdram geheugen, Moederbord type is J-542B M/B For Pentium.
Er is mij vertelt dat ik er een jumper van het moederbord moet halen. Dan de computer opstarten en dan wordt de hele bios gereset. Daarna moet ik de jumper er weer opzetten. En dan doet ie het weer??
Wie kan mij vertelle welke jumper het is????