[webhosting] gezocht.

Pagina: 1
Acties:
  • 172 views sinds 30-01-2008

• vandenhende
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11-08 01:23
Ik ben op zoek naar webspace inclusief domeinnaam.
- 50 MB
- PHP
- MySQL
- Frontpage
- perl
- eventueel 1 subdomein
- moet mail kunnen sturen vanaf mijn phpbb forum (heb ik dan sendmail functie nodig :? )

Moet rond de 10 euro per maand kosten.
Ik heb er al een aantal gevonden.
XXL webhosting leek me wel wat. Heeft iemand daar ervaring mee?
Iemand nog andere tips? (ja ik heb al op internetten.nl gekeken en op nog meer vergelijking-sites)

• Bertus-nl
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13:41
Mischien ladot maar ik weet niet of ze dat allemaal hebben.

http://www.designyourgoogle.com

• Kettrick
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14:45

Kettrick

Rantmeister!

• dreamscape
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16:20
Tre88erT schreef op 19 augustus 2002 @ 15:08:
Mischien ladot maar ik weet niet of ze dat allemaal hebben.
Ladot ondersteunt geen PHP.

Punctuality is the politeness of kings

• RobbertC
  • Registratie: September 2000
  • Nu online
Dat gaat je niet lukken voor die prijs. Bij 50 MB aan hardeschijfruimte, hoort ook een goede hoeveelheid dataverkeer.

Wil je kwaliteit, dan vrees ik dat je je budget wat omhoog moet doen.

Maar kijk eens rond op webhosters.nl, webselect.nl en internetten.nl

• teacher
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18:58

teacher

Frontpage Admin / Global Moderator

Dysgaf!

ik ben erg tevreden bij deheeg.nl (nee ik werk er niet).
prijzen zijn meer dan redelijk...

Wise enough to play the fool

Verwijderd

ik kan je er wel mee helpen

stuur maar mailtje naar me info@subhosting.nl

voor 10 euro per maand lever ik wat je daar vraagt

Verwijderd

geen reclame maken read rules

Verwijderd

offtopic:
subhosting, je ondertitel verneukt de layout

Verwijderd

ok momentje

• jep
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 29-07 16:55

jep

Verwijderd schreef op 19 augustus 2002 @ 15:37:
ik kan je er wel mee helpen

stuur maar mailtje naar me info@subhosting.nl

voor 10 euro per maand lever ik wat je daar vraagt
Denk je dat je naam hier beter van zal worden? ;)

Verwijderd

subspamming, wordt eerst maar eens lid van de sidn, verder ben je wel ongelooflijk achterlijk om te zeggen geen reclame maken tegen ultraspam terwijl je zelf 1 reply daarvoor hebt lopen spammen :r

vandenhende:
10 euro is wel wat weinig, sterker nog, zeer weinig. Ga aan een bedrag van 20 a 30 euro denken en dan zoeken, dan kom je waarsch bij de wat betere webhosts uit. Zie ook de sites www.webselect.nl en www.webhosters.nl

• Attilla
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-06-2021
Verwijderd schreef op 19 augustus 2002 @ 15:40:
geen reclame maken read rules
Hierbij komt "De pot verwijt de ketel dat hij zwart ziet" bij mij boven.

Overigens deze vraag is al velen malen langs geweest en de websites zijn bekend waar je dit vandaan kan halen.
www.webselect.nl en www.webhosters.nl

In het verleden is namelijk gebleken (zoals nu weer) dat deze topics alleen maar op spam uitdraaien.

• RobbertC
  • Nu online
Wow, zo brutaal heb ik het nog nooit meegemaakt :D

Verwijderd

euhm

1. er vraagt iemand om hosting , en ik kan dat wel geven ,
2. de hosting is een uit de hand gelopen hobby van me die ik al 3 jaar doe , wil er niet rijk van worden of zo en ik blijf komende 10 jaar nog wel bestaan tenminste zolang het internet in zijn huidige vorm blijft bestaan.

dus kom niet met een preek van denk je dat je naam hier beter van wordt en zo ja

/me is Out

• Jaded
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 07-05 10:59
Protagonist.nl, 89 EUro per jaar. Dan zit je er toch dik onder. Voldoet aan al je criteria, alleen 60 Mb ipv 50

Verwijderd

voor die prijs doe ik het ook

majah als ik dat zeg dan krijg ik nog meer commentaar over me heen en daar hebben we geen trek in

• MadMurdock
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op 19 augustus 2002 @ 15:59:
voor die prijs doe ik het ook

majah als ik dat zeg dan krijg ik nog meer commentaar over me heen en daar hebben we geen trek in
je bent in ieder geval vrienden aan 't maken met die 5 posts van je..

btw op webselect.nl moet je zeker wat kunnen vinden, ervaring heb ik alleen met wat vuurwerk accounts.. en daar was ik niet altijd even vrolijk over. Dat kwam met name door die WN servers die ze gebruikten. Dat schijnt nu wel over te zijn,

• intoxicated
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

intoxicated

Haaaai :w | ALT-S

Onze site staat bij http://www.deheeg.nl . Een 50MB abo met unlimited traffic (downloadmirrors e.d. uitgezonderd) kost daar EUR 10.80,- per maand met een setup van ongeveer 10 Euro. Da's incl. alles wat je vraagt, en je kunt zelf POP3-account en forwarders etc. beheren. De server waar m'n site op staat heeft geen merkbare downtimes gehad en de snelheid is ook erg netjes.

Edit: Ik moet wel even zeggen dat ik zelf geen gebruik maak van Perl en Frontpage-extensions, dus of die daar goed werken kan ik je niet vertellen. Maar m'n ervaringen met PHP, MySQL en de snelheid zijn dus goed.

"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR

Verwijderd

ik heb een aantal colocated linux servers draaien met flink wat websites , zoals ik al zei uit de hand gelopen hobby ;-)

4:21pm up 161 days, 5:57, 3 users, load average: 0.03, 0.08, 0.08

laaste keer down was voor 3 minuten 161 dagen geleden ivm kernel update

stabiele verbinding bij cable en wireless ( widexs.nl ) daar colocate ik mijn servers dus

nix te klagen over goede performance en dat soort dingen

Verwijderd

ALLE voorgenoemde bedrijfjes zijn allemaal BAGGER, en ja dat durf ik te zeggen lees de ervaringen er maar op na... getverdemme :r

• jep

jep

Verwijderd schreef op 19 augustus 2002 @ 16:13:
ik heb een aantal colocated linux servers draaien met flink wat websites , zoals ik al zei uit de hand gelopen hobby ;-)

4:21pm up 161 days, 5:57, 3 users, load average: 0.03, 0.08, 0.08

laaste keer down was voor 3 minuten 161 dagen geleden ivm kernel update

stabiele verbinding bij cable en wireless ( widexs.nl ) daar colocate ik mijn servers dus

nix te klagen over goede performance en dat soort dingen
Dude, nu doe je 't weer. En je zei net dat je out was? :) Met die load is 't up houden van een machientje natuurlijk ook geen kunst, maar dat ter zijde ;).

• intoxicated
  • Niet online

intoxicated

Niemand zegt ook wat over de kwaliteit van je services, het gaat erom dat je op GoT niet voor jezelf moet spammen, ook niet als "Mail me even.". Aangezien je het zelf nodig vindt om iemand die een normale reactie geeft op de regels wijst, geef je dus aan dat je zelf heel goed op de hoogte bent van het feit dat het ongewenst is.

"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR

• jep

jep

Ik zou voor shockmedia gaan! Op webhosters.nl staan zeer goede ervaringen, en ze zijn snel. Sim-pel. >:)

Verwijderd

psies /me rulez

Verwijderd

intoxicated schreef op 19 augustus 2002 @ 16:16:
Niemand zegt ook wat over de kwaliteit van je services, het gaat erom dat je op GoT niet voor jezelf moet spammen, ook niet als "Mail me even.". Aangezien je het zelf nodig vindt om iemand die een normale reactie geeft op de regels wijst, geef je dus aan dat je zelf heel goed op de hoogte bent van het feit dat het ongewenst is.
als hij in zijn profiel een mail adres had staan had ik hem gemaild maar dat heeft hij niet DUS !!!!! deed ik het zo

• intoxicated
  • Niet online

intoxicated

Verwijderd schreef op 19 augustus 2002 @ 16:15:
ALLE voorgenoemde bedrijfjes zijn allemaal BAGGER, en ja dat durf ik te zeggen lees de ervaringen er maar op na... getverdemme :r
En waar baseer je deze bullshit op? Niet dat ik de hoster waar ik klant van ben uitgebreid ga zitten verdedigen hoor, maar ik heb er dus geen problemen mee gehad. System load is daar erg laag en PHP scripts werken dus gewoon goed, ook i.c.m. MySQL-queries en over de uptimes en connectionspeed heb ik dus geen reden tot klagen.

Maar goed, als jij er heel blij van wordt als je denkt dat al die bedrijven bagger zijn, moet je dat vooral doen. Maar ga je onzin niet op GoT zitten verkondigen alsjeblieft.

- Pastor Richards @ VCPR

• RobbertC
  • Nu online
Verwijderd schreef op 19 augustus 2002 @ 16:19:
[...]

als hij in zijn profiel een mail adres had staan had ik hem gemaild maar dat heeft hij niet DUS !!!!! deed ik het zo
Hij vraagt toch niet om spam te ontvangen?

Zucht, waarom moeten hosting draadjes toch altijd op geflame, geruzie, gespam en gekloot uitdraaien...

• intoxicated
  • Niet online

intoxicated

Hij vroeg naar webhosters, onderbouwd met ervaringen. Niet naar jouw commerciële praatjes. En waarom vind je het dan wel nodig om iemand anders op de regels te wijzen?

- Pastor Richards @ VCPR

Verwijderd

presies, iedere hoster heeft zijn eigen goede kanten de een heeft goed uptime en low loads de ander weer meer variatie aan services die hij bied waar basseer je je er op dat ze bagger zijn

/me is nog lang niet out

• blackd
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
[...]

En dat is dus niet de bedoeling van GoT.
Gelieve nu te stoppen met dit gespam.

9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023

• intoxicated
  • Niet online

intoxicated

De bedoeling van een registratie op GoT is dat je zelf meepraat en anderen helpt, waarde toevoegen aan een forum zegmaar. Omdat jij daar duidelijk niet in geïnteresseerd bent, zou dat al reden genoeg zijn voor een ban.

- Pastor Richards @ VCPR

Verwijderd

intoxicated schreef op 19 augustus 2002 @ 16:20:
[...]
En waar baseer je deze bullshit op? Niet dat ik de hoster waar ik klant van ben uitgebreid ga zitten verdedigen hoor, maar ik heb er dus geen problemen mee gehad. System load is daar erg laag en PHP scripts werken dus gewoon goed, ook i.c.m. MySQL-queries en over de uptimes en connectionspeed heb ik dus geen reden tot klagen.

Maar goed, als jij er heel blij van wordt als je denkt dat al die bedrijven bagger zijn, moet je dat vooral doen. Maar ga je onzin niet op GoT zitten verkondigen alsjeblieft.
als ik woorden "ongelimiteerd dataverkeer" of woorden als "deze is de beste je krijgt dit allemaal (pakket twv 50 euro/maand) voor 3 euro" dan weet ik genoeg. Bovendien zijn bedrijven zoals protagonist bekend als pure bagger.

btw, subspamming, je krijgt een mooie vermelding in sm.

edit:
ahh staat al wat door robbertc en airwolf :D

Verwijderd

RobbertC schreef op 19 augustus 2002 @ 16:22:
[...]

Hij vraagt toch niet om spam te ontvangen?

Zucht, waarom moeten hosting draadjes toch altijd op geflame, geruzie, gespam en gekloot uitdraaien...
ja waarom , dat vraag ik me ook af ,

hij vraagt iets en ik geef hem gewoon een optie uit de keus van 1000000000 hosters op deze aard kloot ,

om eens en voor altijd van het gezeik af te zijn bied ik hem de hosting gratis aan nu goed

geen commercieele bull shit , gratis en voor niets 50 mb space 1gb data traffic
nu gelukkig

• intoxicated
  • Niet online

intoxicated

Verwijderd schreef op 19 augustus 2002 @ 16:24:
als ik woorden "ongelimiteerd dataverkeer" of woorden als "deze is de beste je krijgt dit allemaal (pakket twv 50 euro/maand) voor 3 euro" dan weet ik genoeg. Bovendien zijn bedrijven zoals protagonist bekend als pure bagger.
Ik weet ook wel dat er veel bedrijven in die prijscategorie zijn, die bagger leveren. Daarom heb ik voordat ik er een abo nam eerst de server 3 weken lang gemonitored, en toen kwam er een uptime van 99.7% uit. Die 0.3% waren volgens DeHeeg i.v.m. een kernel-upgrade, en dat klopt volgens de uname-output ook inderdaad. Dus, dat jij replies afdoet als onzin en bedrijven zonder dat je daar enige directe ervaring mee hebt bestempelt als prutsers die bagger leveren, vind ik niet echt redelijk. Daarmee verneuk je namelijk webhosting-threads. Als iemand gegarandeerde service wil, weet hij/zij ook wel dat je dan gewoon een eigen colocated-server moet nemen.

De topicstarter geeft nou eenmaal aan dat hij daar het budget niet voor heeft, en vraagt specifiek naar de kwaliteiten van goedkopere hosters. Als jij je daar te goed voor voelt, dan blijf je maar uit zo'n thread.

[ Voor 0% gewijzigd door intoxicated op 19-08-2002 16:32 . Reden: Typo :) ]

- Pastor Richards @ VCPR

Verwijderd

waar baseer je je op dat het 50 euro per maand waard is, zodra je een maal uit je kosten bent colocating van server en beheer en zo dan is het nix meer waard dan draait die server en dan kan je er voor zo goedkoop gaan aanbieden wat je wilt ja toch, zolang je maar niet boven de x aantal sites per server gaat dan is nix aan de hand dan draaien de server en de sites goed

• jep

jep

Kertje, overdrijf nou niet omdat jij in 't verleden van die tragische/nare ervaringen gehad hebt met je hosting provider. Bovendien kan hosting van 10 euro echt wel rendabel zijn, mits je genoeg verkoopt. 2 euro 50 met 2 gig dataverkeer kan niet, maar da's 't andere uiterste. :)

Verwijderd

woei!

• jep

jep

intoxicated schreef op 19 augustus 2002 @ 16:28:
[...]
De topicstarter geeft nou eenmaal aan dat hij daar het budget niet voor heeft, en vraagt specifiek naar de kwaliteiten van goedkopere hosters. Als jij je daar te goed voor voelt, dan blijf je maar wel uit zo'n thread.
_/-\o_

Mag ook wel eens gezegd worden imho. No personal flame, maar het is wel waar.
woei!
We rest our case.

Heeft de topicstarter al iets gevonden op webhosters.nl? :) Toch altijd prettig om te weten of 't lukt :).

Verwijderd

tuurlijk kan 2 euro 50 met 2gb data verkeer wel

1 colocated server kost 79 euro per maand krijg je 20 gb data traffic bij 3 klanten van 50 euro per maand met maxi pakket en je kan al een aantal klantjes voor goedkoper doen ,
zo doe ik ut, ik wil er toch niet rijk van worden , ;-)

• jep

jep

Verwijderd schreef op 19 augustus 2002 @ 16:37:

1 colocated server kost 79 euro per maand krijg je 20 gb data traffic bij 3 klanten van 50 euro per maand met maxi pakket en je kan al een aantal klantjes voor goedkoper doen ,
Ja, met verlies kan alles.

• RobbertC
  • Nu online
Verwijderd schreef op 19 augustus 2002 @ 16:37:

Ja, je zal met die prijs uit de kosten voor de server komen. Maar dat is niet genoeg. Je bent een bedrijf, dan heb je meerdere kosten. Je werkt zelf niet voor niks, klanten hebben support nodig, een internetaansluiting is niet gratis, evenals stroom, telefoon en een eventueel kantoor...

Verwijderd

jep schreef op 19 augustus 2002 @ 16:31:
Kertje, overdrijf nou niet omdat jij in 't verleden van die tragische/nare ervaringen gehad hebt met je hosting provider. Bovendien kan hosting van 10 euro echt wel rendabel zijn, mits je genoeg verkoopt. 2 euro 50 met 2 gig dataverkeer kan niet, maar da's 't andere uiterste. :)
Als mensen eens normale bedrijven zouden noemen hoor je mij niet klagen. Als mensen met bijvoorbeeld protagosuck ofzo aankomen, en dat doen ze gek genoeg altijd, dan ga ik zeiken ja...

en ff voor de record, want dat wil je beslist horen, ik heb het dan niet over services.org want dat zal best wel oke zijn

• intoxicated
  • Niet online

intoxicated

Verwijderd schreef op 19 augustus 2002 @ 16:39:
Als mensen met bijvoorbeeld protagosuck ofzo aankomen, en dat doen ze gek genoeg altijd, dan ga ik zeiken ja...
Dus dan maak je die mensen maar direct voor leugenaar uit. Fijn type ben jij...

- Pastor Richards @ VCPR

Verwijderd

daarom zeg ik , het is een uit de hand gelopen hobby op een gegeven moment kreeg ik echte klanten ;-) tjah toen moest ik wel blijfen bestaan, en ik heb geen kantoor en support krijgen ze via email desnoods telefonish naar mijn mobiel ben gewoon systeem beheerder die heledag zit te internetten dus support is goed ;-)

Verwijderd

nu ga ik naar huis , het was boeient om in dit topic te mogen typen een echt privilege ;-)

• intoxicated
  • Niet online

intoxicated

Verwijderd schreef op 19 augustus 2002 @ 16:43:
daarom zeg ik , het is een uit de hand gelopen hobby op een gegeven moment kreeg ik echte klanten ;-) tjah toen moest ik wel blijfen bestaan, en ik heb geen kantoor en support krijgen ze via email desnoods telefonish naar mijn mobiel ben gewoon systeem beheerder die heledag zit te internetten dus support is goed ;-)
Nogmaals, niemand klaagt hier over de kwaliteit van je service, gewoon omdat we daar geen statistieken over hebben. De kritiek is puur en alleen gericht op je marketing.

- Pastor Richards @ VCPR

• jep

jep

Verwijderd schreef op 19 augustus 2002 @ 16:39:
[...]

Als mensen eens normale bedrijven zouden noemen hoor je mij niet klagen. Als mensen met bijvoorbeeld protagosuck ofzo aankomen, en dat doen ze gek genoeg altijd, dan ga ik zeiken ja...

en ff voor de record, want dat wil je beslist horen, ik heb het dan niet over services.org want dat zal best wel oke zijn
Nee, dat wou ik niet horen. Had gewoon 't idee dat je in zulke threads met je ogen dicht begint te kotsen op alles wat 10 euro en goedkoper is. Da's niet netjes :).

Verwijderd

intoxicated schreef op 19 augustus 2002 @ 16:45:
[...]
Nogmaals, niemand klaagt hier over de kwaliteit van je service, gewoon omdat we daar geen statistieken over hebben. De kritiek is puur en alleen gericht op je marketing.
ok , euhm

http://www.subhosting.nl/Admin/mkstats/

statistieken, hehe

maar nu ga ik echt weg ben het zat vandaag , ( veels te lang naar de samsun syncmaster 753s gekeken, )

krijg staar denk ik

Verwijderd

jep schreef op 19 augustus 2002 @ 16:45:
[...]

Nee, dat wou ik niet horen. Had gewoon 't idee dat je in zulke threads met je ogen dicht begint te kotsen op alles wat 10 euro en goedkoper is. Da's niet netjes :).
nee hoor, ik kots gewoon op een bepaald soort bedrijven, en 9 van de 10x zijn dit inderdaad bedrijven die ook erg goedkoop zijn. Ik kan zo een lijst hosters opnoemen die onder de 10 euro webhosting aanbieden en waar ik helemaal geen commentaar op zal leveren zoals ik bij sommige hier doe.

en intoxicated, waar maak ik iemand uit voor leugenaar, ik weet genoeg over de genoemde bedrijven/bedrijfjes om daar een oordeel over te geven.

• Jordi
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Jordi

#1#1

Ten eerste: topicstarter: hier is al veel over gesproken en er is ook veel over dit onderwerp te vinden op diverse andere plaatsen... daarom gaat deze dicht.
subhosting: ik zie dat je nieuw bent op GoT, welkom hier... maar ik zal je maar meteen even moeten mededelen dat dergelijk spammerig gedrag hier totaal niet op prijs gesteld wordt, lees de FAQ alsjeblieft. Volgende keer volgen er maatregelen (dit wordt genoteerd).

Het zal wel niet, maar het zou maar wel.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.