[UPC] Opeens (kwijtgescholden) bill van 2 jaar oud betalen!

Pagina: 1
Acties:

• M_V
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-08 10:57
2 jaar geleden kregen wij kabel via Sonera, maar de verbinding liep al via UPC. Sonera had toen een actie, dat je maar 100 piek activatie hoefde te betalen, maar dat was weer niet doorgedrongen tot UPC. Uiteindelijk, na ongeveer 10 uur aan de lijn bij die @#$@#$, elkaar de schuld geven, hoefden we uiteindelijk toch het lage bedrag te betalen.

Nu, bijna 2 jaar later, bedenkt UPC opeens dat het wel leuk is om achterstallige rekeningen te gaan innen. En moeten we opeens 130 euro extra betalen, en ja hoor, weer die ACTIVATIE..............#@$@#%@#%. Dat was 2jaar geleden al geschikt!

UPC geeft geen krimp, wat moet ik nu doen, ik heb geen zin om nog langer op die incompetente sukkels te gaan wachten. Was hier maar ADSL.......

• LuNaTiC
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

hmmm ja lastig.

Als je niet betaalt, krijg je het risico dat je aanmaningen krijgt en (misschien) zelfs een deurwaarder.

Bij verkeersboetes was het iig zo dat je maar beter eerst kon betalen, je kon altijd nog bezwaarschrift indienen. Mocht het een onterechte boete zijn, krijg je het geld weer terugstort.

Weet niet wat hier slimmer is; niet betalen of juist wel. Ik weet ook niet hoe je dat geld uiteindelijk weer terug kan vorderen.

Ik zou iig toch maar proberen om UPC zo vaak mogelijk lastig te vallen hiermee. Gewoon veel opbellen en toch iemand te pakken proberen te krijgen die er meer van weet.

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

• ilovetechno
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 17-04 12:49
je advocaat bellen

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 17:53
iig niet betalen. Je ziet het geld dan nooit weer terug.

Gewoon bellen, bellen en bellen, totdat ze toegeven, en het weer kwijtschelden....

Verwijderd

Niet betalen, laat ze maar een incasso bureau naar je toe sturen. Leg dan aan deze personen uit wat de situatie is. Zo heb ik het ook gedaan en heb nooit meer last van ze gehad.

Verwijderd

Heb je wel een bewijs van die schikking, anders heb je geen poot om op te staan en zal je alsnog moeten dokken.

• Aetje
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18-12-2025

Aetje

Troubleshooting met HAMERRR

Voor zoiets is de Ombudsman toch?

Forget your fears...
...and want to know more...

• beuki
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13-02 11:54
Misschien een idee om bij een UPC winkel langs te gaan... ik heb er NOG geen ervaring mee. Ik moet binnenkort ook maar ff langsgaan want telefonisch zijn ze niet echt bereikbaar...en ik heb geen zin om geld uit te geven aan hun telefoonlijn voor fouten die zij gemaakt hebben.

Mijn probleem met de rekening: In ene vage crossover kosten o.i.d op mijn rekening plaatsen, maand geen inet leveren maar wel rekening & in ene moet ik voor radio tv betalen terwijl mijn oudertjes dat al betalen...
Pagina: 1