Een dag niet geprutst is een dag niet geleefd.
kun je de gamme niet veranderen bij het scannen?
die van mij kan dat wel (is een cheap ass, nameless scanner, die waarschijnlijk mustek software gebruikt)
die van mij kan dat wel (is een cheap ass, nameless scanner, die waarschijnlijk mustek software gebruikt)
Verwijderd
Ik heb dat met een andere scanner gehad die ik erg vaak gebruikte. Nu heb ik dezelfde scanner als jij, maar heb er geen problemen mee. Je kan twee opties zetten in dat scan-popupje (zodat de kleuren ook wat beter worden), heb jij die aangezet? Ik doe de linker meestal aan (zit op mijn werk dus moet het uit mijn hoofd doen).
Nou ik kan helemaal niets instellen. Het popup scherm dat ik gebruik is bijgeleverd bij de scanner en geeft alleen de opties om schannen, kopieren enz te kiezen en de resolutie is instelbaar. Waar moet ik dingen zoals gamma instellen dan? Trust geeft op de site aan dat de twain drivers ingesteld moeten worden. Ik zou alleen niet weten waar. Is dit gewoon een hardwarematig probleem?
Heeft iemand nog een idee dan?
Verwijderd
ik wou hier even op terug komen, ik heb dus de Trus 9600 en ook bij mij komen de kleuren er veelal donkerder uit, en wit wordt lichtgrijs....
iemand een idee
ik heb maar 1 winxp driver kunnen vinden voor die scanner, van driverguide.
iemand een idee
Pagina: 1