Toon posts:

Externe USB behuizing HD

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb de search toegepast en heb de Pricewatch geraadpleegd om te zoeken naar een shop die informatie en prijzen heeft over een externe USB behuizing waar een reguliere HD in geplaatst kan worden zodat deze op elke PC met een USB aansluiting gekoppeld kan worden.

Heeft iemand enig idee waar ik daarvoor terecht kan? Firewire zie ik wel, maar daar heb ik niks aan...

Verwijderd

Kijk op volgende link, ik heb der vorig jaar op de HCC dagen 5 van deze gekocht, en ze werken allemaal perfect !

SI-390

Hopelijk ben je er iets mee.

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor je reactie, wat heb je er destijds voor betaald en iemand enig idee waar hier in Nederland te koop? Maakt mij in principe niet uit welk merk het is, als ik er maar een gewone HD in kan doen en die via USB kan aansluiten....

Verwijderd

Ik dacht er zeker een goeie 82 € voor te betaald te hebben. Maar waar ze deze nog verkopen heb ik raden naar. Geen flauw idee.

• Xfile
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 15-12-2025
Bij Informatique http://shop.informatique.nl/

Externe Behuizing IDE 1x5,25" op Firewire 12 EUR 185.00
Externe Behuizing IDE 1x5.25" (zware voeding) EUR 12 79.00
Externe Behuizing IDE 1x5,25" op USB 2.0 EUR 12 125.00

Of
op de PC-Dumpdag in Amsterdam en PC-Discountdagen in Utrecht komend weekend.

Je kan het ook bij Sunrise www.sunrisepro.com in Amsterdam proberen, ze staan ook op PC-beurzen.

Whereof one cannot speak, one must remain silent.

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb Informatique gebeld, maar die hebben hem niet...staat echter wel op de site. Overigens gaat het om 3,5" (een gewone HD) en niet 5,25" (of zit ik nu uit mijn nek te bleren?).

• McKaamos
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

McKaamos

Master of the Edit-button

Verwijderd schreef op 20 augustus 2002 @ 11:28:
Ik heb Informatique gebeld, maar die hebben hem niet...staat echter wel op de site. Overigens gaat het om 3,5" (een gewone HD) en niet 5,25" (of zit ik nu uit mijn nek te bleren?).
neej je blert niet uit je nek.
5,25" HD's bestaan ook. Denk maar aan de Quantum Bigfoot of de Seagate Elite9 (dual height).

en als je de HD over aan wilt kunnen sluiten (en dan bedoel ik op elke normale PC) neem dan een externe HD behuizing op de printerpoort.

Iemand een Tina2 in de aanbieding?

Pagina: 1