Toon posts:

Unreal Tournament probleem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Met het uitkomen van Operation Na Pali heb ik mijn Unreal Tournament CD-ROM maar weer eens uit de kast getrokken. Na de installatie van de game en de 436 upgrade heb ik meteen de mod van Team Vortex geinstalleerd.

Na het spel te hebben opgestart heb ik een poging gedaan op de resolutie en de color depth aan te passen, maar hierbij liep het spel vast.

Ik draai Windows 2000 Pro met DirectX 8.1b. Als video driver heb ik Direct3D Support geselecteerd.

Wat is mogelijk het probleem?

• LordMithril
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-11 19:24
heb je ook de bouns packs geinstalled met name BP4 is belangrijk..

probeer eens de colordepth eerst aan te passen en dan pas de reso.. wil ook wel eens werken (en heb geduld de engine is niet zo snel)

Bier, Whiskey en Metal!!

Verwijderd

Topicstarter
Welke Bonus packs bedoel je?

Ik heb al geprobeerd eerst de colordepth en dan pas de reso te veranderen, maar dat werkt dus ook niet.

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 03-11 21:22

Wom

Loopt hij vast of krijg je een zwart scherm ? Als ik UT opstart moet ik hem windowed spelen want anders zie ik niks :)

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

• LordMithril
  • Laatst online: 03-11 19:24
Verwijderd schreef op 19 augustus 2002 @ 14:19:
Welke Bonus packs bedoel je?

Ik heb al geprobeerd eerst de colordepth en dan pas de reso te veranderen, maar dat werkt dus ook niet.
gewoon de UT bonus packs :D zo heten ze..
je kan ze d8 ik van www.unreal.com afplukken

Bier, Whiskey en Metal!!

• Engineer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-07 23:56

Engineer

Software

.

[ Voor 99% gewijzigd door Engineer op 13-10-2018 11:24 ]

Verwijderd

lol, bij mij vliegt UT in alle moda :P

• Meelobee
  • Registratie: November 2001
  • Nu online

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

Volgens mij is dat een bekend probleem. Zodra je de kleurendiepte verandererd loopt UT vast. Ik heb het ook. Als ik UT nadat ie vastgelopen is weer opstart, zijn de wijzigingen wel doorgevoerd.

Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black

Verwijderd

Topicstarter
Beetje late reactie (was m'n topic vergeten, sorry) maar het probleem is opgelost. De engine is idd trager dan ik dacht, dus de settings wijzigen duurde gewoon even.

• ShockRaver
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 03-11 16:22
lol... bij mij loopt UT gewoon super soepel...

AMD 7800X3D - DDR5 64GB Dominator - AMD RADEON RX6800 XT MB - OD11

• Whieee
  • Laatst online: 31-10 16:29

Whieee

Moderator Apple Talk

⌘ + ⌥ + ⎋

Verwijderd schreef op 19 augustus 2002 @ 16:01:
lol, bij mij vliegt UT in alle moda :P
[zeikmode]

het is modi (met de I dus...) :+ Nooit latijn gehad op school???

[/zeikmode]

wat draait bij jou dan sneller ??? D3D of OpenGL

(bij mij doet OpenGL moeilijk bij fps > 250. Daarom draai ik nu 1280x960x32 OpenGL met 8x aniso en Quincunx FSAA op 200 fps >:))

Als je een GeForce hebt (ongeacht de smaak :+) ALTIJD OpenGL doen... (nVidia RULEZ _/-\o_ )

Launching containers into space

• MM
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

MM

was: m.m

volgens mij duurt het met de GF4 echt een eeuwigheid om van reso/colordepth te veranderen, oplopend tot een hele minuut!

hier met een radeon 2 binnen 2 seconden (dan is de monitor weer gekalibreerd :) )

S, de lekkerste letter in het chocoladeletteralfabet - Enrave - EVE corporation ingame channel "-nrave-"

Verwijderd

m.m schreef op 26 augustus 2002 @ 20:55:
volgens mij duurt het met de GF4 echt een eeuwigheid om van reso/colordepth te veranderen, oplopend tot een hele minuut!...
mgfff... probeer het eens met software mode :(
In mijn optiek mag iemand het zich niet permiteren om te zeuren over zijn GF4 kaart ;)

(heb een vrij exotische collectie computers, waarbij compatibiliteit voor een GF kaart nog niet was uitgevonden...)

• Sponge
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 03-11 18:27

Sponge

Serious Game Developer

Snap ook niet wat het probleem is :) Speel o pdezelfde resolutie als je desktop, wordt er niets veranderd.. en als je het snel wilt kun je m'n Voodoo3 wel krijgen als ik die Geforce4 krijg :)

• Croccifixio
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 01-04 12:36
m.m schreef op 26 augustus 2002 @ 20:55:
volgens mij duurt het met de GF4 echt een eeuwigheid om van reso/colordepth te veranderen, oplopend tot een hele minuut!

[...] )
Bij mijn GF4 duurt het idd lang. Een minuut nou ook weer niet, maar toch zeker rond de 15 seconden.
Pagina: 1