Toon posts:

[exchange 5.5] restore van 1 mailbox met veritas

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste Tech's

Er is bij ons een mailbox verwijderd die niet verwijderd had mogen.

Ik maak de mailbox opnieuw aan en stel netjes outlook in zoals veritas dat wil.

Op deze manier
http://seer.support.verit...com%2fdocs%2f242079%2ehtm

Ik restore een mailbox met [Backup Exec 8.6 voor Win NT en 2000] Als de restore klaar is (hij geeft netjes aan dat hij 24846 mailtjes heeft gerestord) check ik dit dus in de log.

Dan kijk ik op de exchange 5.5 server, daar zoek ik de beruchte mailbox op en zie dat deze netjes weer terug staat op 1300 MB. So fare so good. :?

Dan open ik met oulook2000 de mailbox en dan zie ik dat er maar 18 nieuwe mailtje in staan en dus de ouden gegevens niet terug zijn gezet. |:(

Moet ik nog iets syncen of een of ander toeltje er op los laten.

Verwijderd

heeft ie de rest van de mail items net automatisch gearchiveerd misschien??

• Arno
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 10:07

Arno

PF5A

Heb je de mailbox wel geinitialiseerd door er een mail heen te zenden :?

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

• Flyduck
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 28-03-2025
Voor zover ik weet restored veritas alles naar de eerste folder in de mailbox (onder top of information store). hij zet dus niet alles netjes op ze plaats....

Zijn er mensen die deze regel lezen? Graag terugkoppeling gewenst (onopvallend)

Verwijderd

Topicstarter
Ja dat heb ik allemaal gedaan, de mailbox is nu gerestoord naar een bestaande mailbox die niet gebruikt werd en waar bijna niks in zat en dat werkt gewoon. Daarna de mailbox hernoemd naar de betrefende pesroon. Alles werkt weer.

Maar toch gek dat het niet naar een nieuwe mailbox kon met de zelfde naam. Mailbox was wel degelijk geinataliseerd.

Thanx voor de reacties...

Verwijderd

Verwijderd schreef op 20 augustus 2002 @ 11:42:
Ja dat heb ik allemaal gedaan, de mailbox is nu gerestoord naar een bestaande mailbox die niet gebruikt werd en waar bijna niks in zat en dat werkt gewoon. Daarna de mailbox hernoemd naar de betrefende pesroon. Alles werkt weer.

Maar toch gek dat het niet naar een nieuwe mailbox kon met de zelfde naam. Mailbox was wel degelijk geinataliseerd.

Thanx voor de reacties...
Niets gek!
je moet 1e dezelfde mailbox aanmaken, 2e inloggen met een client van dezelfde taal, 3e restore uitvoeren _/-\o_ het werkT eCHt...
Pagina: 1