Toon posts:

Reinigen van een printer

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een probleem met een kyocera fs-1200 laserpinter die geen vreemde afdrukken op het papier naast de tekst. Waarschijnlijke is dat de rol vochtig of vet is.
Ik zoek nu alleen een beschrijving hoe ik het beste een printer kan reinigen.
Is er een handleiding hoe een kyocera te cleanen... Weet iemand een beschrijving ?

• internetinfo
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18:06
Ehhm tja, zit er geen boekje bij de printer waar het in staat? Als er niet in staat hoe je de printer moet reinigen ondersteund de printer het waarschijnlijk niet...

En btw wiljan, zou je in het vervolg wat meer op je zinsopbouw kunnen letten? Dit leest namelijk zeer irritant.

[ Voor 0% gewijzigd door internetinfo op 19-08-2002 14:21 . Reden: maak ik zelf ook nog een typo ]

• Osiris
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Hebben die lui geen website??? Anders moet je daar eens een kijkje nemen...

edit:

Laat ik dan ook nog maar ff commentaar leveren op je Nederlands, want dit is wel erg beroerd IMO...
Als je je woorden nu letterlijk neemt, kan dit topic op slot, want je zegt dan, dat alles perfect werkt!

• Gerritjuh
  • Registratie: November 2001
  • Nu online
Yep die hebben inderdaad een site http://www.kyoceramita.nl/ niet dat je daar veel wijzer van wordt. Maar herhaald de "vreemde" afdruk zich, waarbij de onderlinge afstand steeds gelijk is, goed kans dat de drum of fuser defect is. Als het een soort schaduw is kan het drum of laser unit zijn. Kun je voorbeeld in scannen en hier posten, ik weet redelijk veel van printers af dus kan je misschien wel helpen.

"If it ain't broke, don't fix it!"