Beste NightMare,
Tuurlijk!
Hoe wil je de uitleg hebben? In het Engels, Nederlands of Frans.
Moet de uitleg op MBO of WO niveau?
Moet het in boekvorm (index, hoofdstukken, appendix enz.) of mag het een mini-howto worden.
We horen nog van je.
Liefs,
D-S
Tuurlijk!
Hoe wil je de uitleg hebben? In het Engels, Nederlands of Frans.
Moet de uitleg op MBO of WO niveau?
Moet het in boekvorm (index, hoofdstukken, appendix enz.) of mag het een mini-howto worden.
We horen nog van je.
Liefs,
D-S
Ik dien de wetenschap en put daar vreugde uit.......
Lees 'ns wat, probeer 'ns wat, kom dan met concrete vragen met wat je niet lukt...
Verwijderd
Tjonge jonge...
HELP mensen toch eens gewoon...
1 download alle RedHat rpm's voor KDE-3.0.3
2 draai een RPM'er (GNOrpm oid)
3 wijs 'm naar de dir waar je alles hebt gedownload
4 duw op installeren
5 kom je een unresolved dependency tegen, dan zoek je dat pakket, downloadt je het en installeer je het.
Vrij straightforward. Overigens moet je het installeren doen als root
Meer informatie kun je vinden met een 'man rpm' en op de site van KDE , www.kde.org
Wel vrij belangrijk: leer zo snel mogelijk het een en ander over pakketmanagement.
HELP mensen toch eens gewoon...
1 download alle RedHat rpm's voor KDE-3.0.3
2 draai een RPM'er (GNOrpm oid)
3 wijs 'm naar de dir waar je alles hebt gedownload
4 duw op installeren
5 kom je een unresolved dependency tegen, dan zoek je dat pakket, downloadt je het en installeer je het.
Vrij straightforward. Overigens moet je het installeren doen als root
Meer informatie kun je vinden met een 'man rpm' en op de site van KDE , www.kde.org
Wel vrij belangrijk: leer zo snel mogelijk het een en ander over pakketmanagement.
Dit 'soort' mensen moet je juist vermijden en lekker laten rommelen. Dit soort voegt totaal niets toe aan dit forum en dat geldt waarschijnlijk ook voor zijn omgeving. Kijk, je hoeft echt geen Homo Universalis te zijn om jezelf nuttig te maken maar deze gast slaat toch wel helemaal de andere kant door.
Zijn intentie is duidelijk! Vooral zelf geen moeite doen en wachten totdat iemand hier intrapt (egoist vs altruist is overigens een goede combinatie
Kortom: Wie niets zaait, hoort niets te oogsten.
Lijkt me in jouw geval inderdaad beter ja, maar waarom doe je dat dan niet?Dit 'soort' mensen moet je juist vermijden en lekker laten rommelen.
Omdat er teveel van zijn en ik er plezier in schep om zulke extreem luie gasten te laten modderen en tevens hoop dat ik dan weer een zieltje kan bekeren.Chaos schreef op 19 augustus 2002 @ 15:32:
[...]
Lijkt me in jouw geval inderdaad beter ja, maar waarom doe je dat dan niet?
Het goede in de mens moet je nu eenmaal stimuleren en het kwade slopen
Aardig zijn jullie allemaal. Ik heb zeker vaker rpm's geinstalleerd en de problemen gehad met dependencies. Heb ook gezocht op het onderwerp maar niets gevonden (ook niet over upgraden naar 3.0.2.....). Wel van KDE 2 naar 3 maar dat was niet echt relevant. Op de site van KDE gezocht, niets gevonden. Waar het mij om ging was of ik KDE 3.0.3 gewoon vanuit KDE 3.0.1 kon installeren. Ik dacht dat het misschien vanaf de shell moest. Misschien had ik wel duidelijker moeten zijn met mijn vraag, maar door deze zo simpel mogelijk te houden dacht ik wat ruimere antwoorden erop te krijgen en minder risico te lopen om mijn op dit moment goed draaiend Linux systeem naar de klote te helpen.
Ik zit dus niet te wachten op dat giga gezeik en gemekker.... wordt daar een beetje heel erg moe van.
DUS Disciplus-Simplex: Zak jij lekker in je eigen strond. De rest bedankt voor de moeite!
Ik zit dus niet te wachten op dat giga gezeik en gemekker.... wordt daar een beetje heel erg moe van.
DUS Disciplus-Simplex: Zak jij lekker in je eigen strond. De rest bedankt voor de moeite!
Ik ben het op zich wel eens met het feit dat er best wat initiatief getoond mag worden (zie ook [rml]-=[ Nieuw in NOS? Eerst dit lezen! ]=-[/rml] ), maar de manier waarop je het hier naar buiten brengt, meneer Disciplus-Simples, gaat mij ietwat te ver. Een beetje minder volgende keer graag.
Topicstarter: 'heej hoe moet dit stap voor stap' vragen zijn we eigenlijk niet zo gek op, daarom gaat dit topic dicht. Lees wat, probeer wat en als je er dan niet uitkomt, kan je altijd nog een topic openen. Succes ermee
Oh je hebt ondertussen nog een reactie geplaatst... dat 'zak lekker in de stront' mag je voortaan ook achterwege laten, op een dergelijke manier gaan wij hier niet met elkaar om!
Topicstarter: 'heej hoe moet dit stap voor stap' vragen zijn we eigenlijk niet zo gek op, daarom gaat dit topic dicht. Lees wat, probeer wat en als je er dan niet uitkomt, kan je altijd nog een topic openen. Succes ermee
Oh je hebt ondertussen nog een reactie geplaatst... dat 'zak lekker in de stront' mag je voortaan ook achterwege laten, op een dergelijke manier gaan wij hier niet met elkaar om!
Het zal wel niet, maar het zou maar wel.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()