[Verzoek] DPC D2OL-hitparade van 18 augustus

Pagina: 1
Acties:
  • 142 views sinds 30-01-2008

• sweetdude
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 17:21
Waar is deze hitparade gebleven? gisteren hebben we de hitparade van de 18de al gehad die is hernoemd naar de 17de 8)7 maar vandaag zouden we dan die van de 18de moeten zien???

zijn de stats van Griz foetsie?

• d33n
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 30-04 15:52
dit is dus niet handig. en mag volgens mij niet eens 8)7 |:(

• sweetdude
geen idee of het mag.
Kan iemand ze dan posten dan klopt de titel tenminste?

• d33n
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 30-04 15:52
snap dat dan, nu kan niemand de stats posten, omdat de topic-titel al bestaat, nu moet deze thread eerst weer verwijderd worden....

tsss, sommige mensen....

en als je geen idee hebt of het mag, zoek het dan eerst ff op, stats-requesten is dacht ik niet de bedoeling....

• Mark83
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 08-04 10:12
Uhhh ... lees de berichten van de 17de uns .... ;) ... sjele wiekser ;) ... en vragen om stats mag niet }:O ... (ik ook ooit die fout gemaakt) ... maare ... ffies gewoon zeggen ... DPC_team_switch was 1 ... DPC_LawnMooherMan 2de, DPC_Team_ColdFusion 3de ... DPC_Clan_Jojootje 4de ... en DPC_Crazy_Cows 5de als ik het goed heb.
Don't blame me if i'm wrong.

• sweetdude
Marble schreef op 19 augustus 2002 @ 13:23:
snap dat dan, nu kan niemand de stats posten, omdat de topic-titel al bestaat, nu moet deze thread eerst weer verwijderd worden....

tsss, sommige mensen....

en als je geen idee hebt of het mag, zoek het dan eerst ff op, stats-requesten is dacht ik niet de bedoeling....
ok ik snap het probleem. als iemand de stats hier onder post is dat verleden tijd bedankt voor de waarschuwing ik zal braaf zijn O-) _/-\o_

[ Voor 0% gewijzigd door sweetdude op 19-08-2002 13:35 . Reden: typo ]

• Mark83
[quote]Marble schreef op 19 augustus 2002 @ 13:23:
quote]
Dit maakt niet uit ... Griz heeft nl. in die van de 17de gezegt dat er geen meer komen ... dus deze kan rustig open blijven ...
Maarja ... de resultaten staan een beetje erop ... in ieder geval de top 5 ... en voor cijfers erbij ...
1. ongeveer 350???
2. ongeveer 300???
3 ongeveer 220???
4. ongeveer 200???
5 ongeveer 180???

Dit dacht ik zo ongeveer ... maar kan ook flink fout zitten hoor. Maarja ... beter een schatting dan nix

• MarcyDarcy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 17-05 11:28
de stats zijn er nog helemaal niet, had Griz ook al geschreven. De statsrun zal pas om iets over middernacht plaatsvinden waarna de stats van de 18e gepost kunnen worden (mits deze topic geheroemd wordt en getrashed)

• Mark83
uhh ... marcydarcy .. vandaag is het de 19de .... dus die van de 18de komen niet meer terug gok ik zo ... het zullen of de stats van de 18de en de 19de zijn .... of enkel die van de 19de ....
Bij beide statestieken is het trouwens spannend om de eerste plaats ... het scheelt nl. maar weinig :). Misschien een reden voor mensen van DPC_team_switch en DPC_LawnMooherMen om wat extra mensen van buiten DPC aan te trekken voor wat rekenkracht ???? }:O ... het is nu weer uns spannend aan het worden in DPC :D

• sweetdude
MarcyDarcy schreef op 19 augustus 2002 @ 13:40:
de stats zijn er nog helemaal niet, had Griz ook al geschreven. De statsrun zal pas om iets over middernacht plaatsvinden waarna de stats van de 18e gepost kunnen worden (mits deze topic geheroemd wordt en getrashed)
hoe kan ik dit topic trashen of hernoemen?

• DSmarty
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Hij gaat gewoon keurig op slot, om de volgende redenen:
- De topictitel is niet gewenst, is titel voor een hitparade, niet voor een ander topic
- Het openen van het topic om te vragen naar de stats is niet toegestaan, zie de FAQ

De mensen die de stats creeren zijn niet 24/7 aanwezig, wacht maar geduldig af (hoe lastig dat ook kan zijn :) ) tot ze verschijnen, verschijnen ze totaal niet, benader ze dan via irc/icq/mail.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.